Τη δυσφορία τους σχετικά με τα δρομολόγια και τα ωράρια της διαδημοτικής συγκοινωνίας και όχι μόνο, εκφράζουν οι δημότες της Λυκόβρυσης, οι οποίοι ζητούν πύκνωση των υπάρχοντων δρομολογίων και σύνδεση της πόλης τους με τους όμορους δήμους.
«Θέλουμε πύκνωση των δρομολογίων, ιδιαίτερα τις πρωινές ώρες, από 9 μέχρι 12», σχολιάζει η επιβάτης κ. Μαρία, η οποία περιμένει στη στάση του λεωφορείου. Την άποψή της συμμερίζεται και ο κάτοικος Γεώργιος Παπανικολάου, ο οποίος τονίζει ότι «υπάρχουν φορές που περιμένουμε το λεωφορείο της διαδημοτικής συγκοινωνίας ακόμα και μία ώρα στη στάση, εξαιτίας της κίνησης στους δρόμους».
Το μεγαλύτερο πρόβλημα, όμως, αντιμετωπίζουν οι ηλικιωμένοι, καθώς, όπως αναφέρει η διευθύντρια του ΚΑΠΗ Σοφία Κορδώνη, «στη Λυκόβρυση δεν υπάρχει ΙΚΑ και έτσι οι ηλικιωμένοι χρησιμοποιούν τη διαδημοτική συγκοινωνία για να πάνε ως το Μαρούσι. Αν όμως χάσουν ένα λεωφορείο, τότε το επόμενο δρομολόγιο είναι σε μία ώρα και κατά επέκταση χάνουν το ραντεβού τους». Η κ. Κορδώνη τονίζει ακόμα ότι η Λυκόβρυση έχει ανάγκη σύνδεσης με τον σταθμό του τρένου της Κηφισιάς.
Για νέο όχημα κάνει λόγο η δημοτική αρχή
Η πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Ευανθία Παπαδημούλη τονίζει ότι το πρόβλημα της συγκοινωνίας είναι χρόνιο για τη Λυκόβρυση. Ωστόσο, έχει κι ευχάριστες ειδήσεις για τους δημότες της πόλης, καθώς δηλώνει ότι «η δημοτική αρχή βρίσκεται στη διαδικασία της προμήθειας ενός οχήματος, που θα συνδέει τη Λυκόβρυση με τους κοντινούς σταθμούς του τρένου, όπως της Κηφισιάς και του ΚΑΤ, καθώς και με τα σχολεία της πόλης». Σημειώνει, ακόμα, ότι το λεωφορείο θα ανήκει στον Δήμο και οι επιβάτες δεν θα χρειάζονται εισιτήριο.
Παράλληλα, θεωρεί ότι είναι πολύ σημαντικό να υπάρξει πύκνωση και ακρίβεια των δρομολογίων του ΟΑΣΑ, όπως της γραμμής 541, και σύνδεση με άλλους δήμους που βρίσκονται προς την αντίθετη πλευρά από το Μαρούσι, όπως η Μεταμόρφωση, το Ηράκλειο και η Νέα Φιλαδέλφεια.
«Ο προκάτοχός μου (σ.σ.: Κωνσταντίνος Νικολιδάκης) έχει ήδη επικοινωνήσει με τον αρμόδιο φορέα. Σκοπεύουμε να κυνηγήσουμε το θέμα και να προσπαθήσουμε για να πετύχουμε το καλύτερο», τονίζει. Παράλληλα, αναφέρει ότι έχει αντιληφθεί ότι «ο ΟΑΣΑ αντιμετωπίζει πρόβλημα με τον στόλο του, καθώς υπάρχουν πολλά οχήματα τα οποία είναι είτε χαλασμένα είτε παλιά».
Στο θέμα της συγκοινωνίας, ο πρόεδρος της Κίνησης Πολιτών Λυκόβρυσης Χρήστος Παπαδιαμάντης αναφέρει ότι παλαιότερα είχε υπάρξει σχέδιο δημιουργίας λεωφορειακής γραμμής του ΟΑΣΑ που θα ένωνε τη Λυκόβρυση με όμορους δήμους. Ωστόσο, η αφετηρία θα βρισκόταν μέσα στην πόλη, κάτι το οποίο προκάλεσε την έντονη αντίδραση των κατοίκων και τη ματαίωση του σχεδίου.
«Οι δημότες πίστεψαν ότι θα υποβαθμιζόταν η περιοχή τους και θα έχαναν την αξία τους οι περιουσίες τους», τονίζει η κ. Παπαδημούλη. Παράλληλα, διαβεβαιώνει, η δημοτική αρχή επιδιώκει η νέα γραμμή που θα συνδέει τη Λυκόβρυση με τα άλλα προάστια να είναι κυκλική, χωρίς στάθμευση στην πόλη. «Θέλουμε να μην ζημιωθεί ο Δήμος, αλλά μόνο να ωφεληθεί».
Ως προς τη διαδημοτική συγκοινωνία, η κ. Παπαδημούλη επισημαίνει ότι «είναι μία πολύ σημαντική κίνηση, που πραγματοποιήθηκε από τον Δήμο Αμαρουσίου και μέχρι σήμερα ο Δήμος Λυκόβρυσης δεν έχει επιβαρυνθεί καθόλου οικονομικά. Γεγονός, το οποίο συνάδει με την αρχική συμφωνία μεταξύ των δημάρχων των τριών Δήμων (Μαρούσι, Πεύκη, Λυκόβρυση)». Παράλληλα, παρά τα παράπονα των κατοίκων, η κ. Παπαδημούλη αναφέρει ότι «οι κάτοικοι δεν έχουν παραπονεθεί σε εμάς για το ωράριο». Ωστόσο, επιβάτης της διαδημοτικής συγκοινωνίας απαντά χαρακτηριστικά ότι «οι δημοτικοί άρχοντες δεν γνωρίζουν το πρόβλημα των αραιών δρομολογίων, εφόσον εκείνοι δεν χρησιμοποιούν τη συγκοινωνία!»
Αμάλθεια Καραλή