Ας θυμίσουμε για την ιστορία τα παρακάτω στοιχεία και ας κρίνει ο καθένα αντικειμενικά:
Έργα που εκτελέσθηκαν το χρονικό διάστημα 2007-2010 με πόρους του Δήμου (που δεν υπήρχαν).
Προϋπ/σμός | Σύμβαση | Έκπτωση Εργολάβου επί του προϋπ/σμού | ||
1. | ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ(2007) | 120.000 | 111.000 | 7% ! |
2. | ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΟΔΟΠΟΙΙΑΣ (2008) | 300.000 | 285.000 | 5% ! |
3. | ΤΟΠΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ (2008) | 150.000 | 147.000 | 2% ! |
4. | ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΠΑΙΔ. ΧΑΡΑΣ(2008) | 231.000 | 220.000 | 4,7% ! |
5. | ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΥΠΕΡ.ΔΙΑΒΑΣΕΩΣ 2008 | 90.000 | 87.300 | 3% ! |
6. | ΤΟΠΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ (2009) | 450.000 | 423.000 | 6% ! |
7. | ΤΟΠΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ (2010) | 330.000 | 322.000 | 2,4% ! |
8. | ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ ΚΩΝ/ΛΕΩΣ /2010 | 24.600 | 23.370 | 5% ! |
9. | ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΕΥΚΗ (2010) | 250.000 | 242.081 | 3% ! |
10. | ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΠΑΡΚΟΥ ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΗ&ΔΑΓΚΛΗ/2010 | 24.600 | 23.370 | 5% ! |
11. | ΑΣΦΑΛΤΟΣΤΡΩΣΕΙΣ (2010) | 250.000 | 240.000 | 3% ! |
Σε ένα σύνολο έργων πάνω από 2 εκατομμύρια περίπου, μαζί με τις απευθείας αναθέσεις, που αφορούν έργα κυρίως αναπλάσεων(!) οι εκπτώσεις που δόθηκαν στις δημοπρασίες και εγκρίθηκαν από τον πρώην Δήμο Πεύκης ήταν από 2% έως7% όταν οι αντίστοιχες δημοπρασίες σε κανονικές συνθήκες έχουν έκπτωση της τάξης του 50%!
Αυτό σημαίνει ότι αντί για 2 εκατ. ευρώ που κόστισαν τα έργα, θα έπρεπε να εκτελεσθούν με 1 εκατ. ευρώ (περίπου).
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το έργο αναπλάσεως της Ελ. Βενιζέλου (κλπ) προϋπολογισμού 1.500.000 (έργο με κοινοτικούς πόρους ΕΣΠΑ) για το οποίο δόθηκε έκπτωση 53% αφού λειτούργησε ο ανταγωνισμός των εργολάβων.
Σε αντίθεση με τις «τοπικές παρεμβάσεις» έργα ανάλογα αναπλάσεων, που έγιναν με πόρους του Δήμου και στοίχισαν 50% παραπάνω!(έκπτωση 2% και 4%).
Παρομοίως και το έργο των ομβρίων που δόθηκε έκπτωση 55% περίπου (επίσης έργο του ΕΣΠΑ), σε αντίθεση με τις ασφαλτοστρώσεις , έργο με πόρους του Δήμου, που στοίχισε 50% παραπάνω, αφού δόθηκε έκπτωση 3% μόνο, αντί της έκπτωσης (40%-50%) που δίδεται συνήθως στους Δήμους υπό κανονικές συνθήκες.
Το τραγελαφικό δε και συγχρόνως παράνομο είναι ότι το σύνολο των ποσών αυτών δεν υπήρχε καν στα ταμεία του Δήμου και επομένως δεν επιτρέπονταν να τα δημοπρατήσουν σύμφωνα με το Νόμο!
Και βέβαια η ευθύνη όλων αυτών βαραίνει καθ’ ολοκληρίαν τον κ. Θεοδωρακόπουλο ως δήμαρχο και υπεύθυνο όλων των υπηρεσιών του Δήμου.
Επομένως οποιαδήποτε συνήθης γι’αυτόν απόπειρα μετάθεσης των ευθυνών, θα ήταν γελοία.
«Σπατάλες και χρέη»
Αποτέλεσμα: Όλ’ αυτά είναι χρέη του δήμου σήμερα. Πλέον των υπολοίπων σπαταλών που δημιούργησαν ελλείμματα 7.700.000 ευρώ σύμφωνα με τον Ισολογισμό του 2010.
Και όλα αυτά χωρίς να υπάρχει ουσιαστικά ένα έργο υποδομής την τετραετία 2007-2010, και με τριετή περίοδο χάριτος για όλα τα παλιά και νέα δάνεια που εκτόξευσαν τα ετήσια τοκοχρεολύσια, από 600.000 σε 1.500.000 μέχρι το 2015.
Αυτή είναι η αλήθεια και η πραγματική εικόνα που παραθέτουμε σήμερα ως ένα ακόμα δείγμα για τα «έργα και ημέρες» του κ. Γ. Θεοδωρακόπουλου καθώς και του στενού του συνεργάτη αντιδημάρχου επί των τεχνικών έργων κ. Κ. Μπαλδεράνου.
Δεν περιμένουμε, ότι μετά και από αυτή την αναλυτική ανάγνωση των αδιάψευστων γεγονότων, που έχουν καταγραφεί επί της θητείας τους, να αλλάξουν τακτική αντιμετώπισης, αφού ο «προσανατολισμός» τους είναι εντελώς διαφορετικός και έχει χαθεί μέσα σε συμπληγάδες προσωπικών και εγωιστικών απωθημένων και μικροπολιτικών ανούσιων ενεργειών και ματαιοδοξίας, παραμερίζοντας το συλλογικό συμφέρον.