Ε. Φραϊδάκης αντιδήμαρχος Διοικητικού & Οικονομικών – Ν. Γκαραβέλλας αντιδήμαρχος Παιδείας – Κοινωνικής Πολιτικής & Εθελοντισμού και Έφη Τσεκούρα αντιδήμαρχος Πεύκης.
Νέους αντιδημάρχους όρισε αυτές τις μέρες ο δήμαρχος Λυκόβρυσης – Πεύκης Τάσος Μαυρίδης με θητεία από 01/09/2016 έως 28/02/2017. Συγκεκριμένα, με την απόφαση αρ. 1320/2016 αντικατέστησε τους αντιδημάρχους Αναστάσιο Μαυρίδη, αντιδήμαρχο Οικονομικών έως σήμερα, Άννα Ασπραδάκη, αντιδήμαρχο Παιδείας και Εθελοντισμού και Ευαγγλεία Βαλσαμά, αντιδήμαρχο Πεύκης, ενώ διατήρησε τα καθήκοντα των αντιδημάρχων Ευάγγελου Παπανικολάου στο κομμάτι των τεχνικών έργων της πόλης και του Χρήστου Σκαμάκη για το κομμάτι της καθαριότητας και του περιβάλλοντος αλλά και Λυκόβρυσης. Να σημειώσουμε ότι οι αντιδημαρχίες του Ευάγγελου Παπανικολάου, Τεχνικών Έργων αλλά και του Νίκου Γκαραβέλλα, Παιδείας – Κοινωνικής Πολιτικής και Εθελοντισμού είναι χωρίς αντιμισθία.
Έτσι για το επόμενο εξάμηνο καθήκοντα αντιδημάρχου Διοικητικών και Οικονομικών υπηρεσιών αναλαμβάνει ο νεοκλεγείς για τη τρέχουσα δημαρχιακή θητεία Εμμανουήλ Φραϊδάκης, χαρακτηριστικό που διέκρινε και τον προκάτοχό του Αναστάσιο Μαυρίδη, ενώ τα εν λόγω καθήκοντα αρχής γενομένης της ανάληψης των καθηκόντων της παρούσας διοίκησης Μαυρίδη, είχε επιτελέσει ο Παναγιώτης Πανταζής, δημοτικός σύμβουλος με μακρά θητεία στην αυτοδιοίκηση και με εμπειρία στα καθήκοντα της αντιδημαρχεία Διοικητικού και Οικονομικών του Δήμου ήδη από προηγούμενες δημοτικές Αρχές.
Στο τομέα της Εκπαίδευση η Άννα Ασπραδάκη παραδείδει τη σκυτάλη στον Νίκο Γκαραβέλλα. Ο τελευταίος θυμίζουμε είχε αναλάβει πρώτος πρόεδρος του νομικού προσώπου ΚΟΙΠΑΠ στην αρχή της δημαρχιακής θητείας Μαυρίδη, καθήκοντα που επιτέλεσε για μικρό χρονικό διάστημα έως την παραίτησή του μετά από θέματα εμπλοκών σε σχέση με τους παιδικούς σταθμούς του Δήμου αλλά και με διαφωνίες που συζητήθηκαν και στο δημοτικό συμβούλιο έναντι των πολιτικών ισορροπιών με την αντιπρόεδρο του νομικού προσώπου Μαριάννα Μαμαλάκη. Ιστορική για τη θητεία της τρέχουσας διοίκησης αλλά και του δημοτικού συμβουλίου η διατύπωση του Νίκου Γκαραβέλλα το καλοκαίρι του 2015 «Μην με ταπεινώνεις άλλο δήμαρχε!». Κάπως έτσι, τα σημερινά καθήκοντα αντιδημαρχίας που αναλαμβάνει θεωρούνται στους κύκλους των αιρετών ως εύσημα του δημάρχου στο πρόσωπο του Νίκου Γκαραβέλλα με στόχο να μπει στο χρονοντούλαπο της πολιτικής ιστορίας και πορείας της παρούσας διοίκησης το συμβάν των αρχών της θητείας της. Τέλος, τη σκυτάλη στην αντιδημαρχία Πεύκης παραδίδει η Ευαγγελία Βαλσαμά στην Έφη Τσεκούρα, με την πρώτη να την έχει παραλάβει από τον Χρήστο Φωτίδη σημερινό πρόεδρο της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής στην πόλη.
Οι δηλώσεις Mαυρίδη
Ο δήμαρχος Τάσος Μαυρίδης σε δηλώσεις του σχετικά ευχαρίστησε θερμά τους απελθόντες αντιδημάρχους, που δούλεψαν σκληρά για τον Δήμο Λυκόβρυσης – Πεύκης και πρόσφεραν ουσιαστικό έργο στον τομέα αρμοδιοτήτων τους, ενώ στους νέους αντιδημάρχους ευχήθηκε καλή θητεία και τους προέτρεψε να συνεχίσουν με ζήλο και αγάπη για την πόλη, την ανάπτυξή της και την αύξηση του επιπέδου ζωής, το επιτυχημένο έργο της δημοτικής Αρχής.
Τα καθήκοντα των αντιδημάρχων
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του Δήμου τα καθήκοντα των αντιδημάρχων έχουν ως εξής:
Εμμανουήλ Φραϊδάκης, αντιδήμαρχος Διοικητικών και Οικονομικών με αρμοδιότητες:
– Υπογράφει με εξουσιοδότηση δημάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά, άδειες πολιτικών γάμων, αποφάσεις εγγραφής στα δημοτολόγια, αιτήματα πολιτογράφησης, αποφάσεις δημάρχου που αφορούν σε καθορισμό μισθού και χορήγηση μισθολογικών κλιμακίων των υπαλλήλων του Δήμου, λοιπά διοικητικά έγγραφα και χρηματικά εντάλματα.
– Υπογράφει τις βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας, καθώς και τις βεβαιώσεις «εν ζωή» των κατοίκων του Δήμου.
– Έχει την εποπτεία των διοικητικών θεμάτων του Δήμου και ειδικότερα την εποπτεία των θεμάτων της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών.
– Έχει την εποπτεία των οικονομικών θεμάτων του Δήμου και ειδικότερα την εποπτεία των θεμάτων της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών.
– Την εποπτεία και την ευθύνη επί των θεμάτων της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης & Διαφάνειας. Την εποπτεία ανάρτησης στην δικτυακή πύλη των αποφάσεων κανονιστικού χαρακτήρα, το συντονισμό των οργάνων και διαδικασιών διαβούλευσης, που απορρέουν από το πρόγραμμα «Διαύγεια».
– Την εποπτεία και την ευθύνη επί των θεμάτων της Εξυπηρέτησης του Πολίτη και λειτουργίας των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.).
– Την τέλεση πολιτικών γάμων.
– Την εποπτεία και τον συντονισμό των κάτωθι υπηρεσιών του Δήμου :
Α. ΕΠΙΤΕΛΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Αυτοτελές Τμήμα Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παρακάτω γραφεία:
1) Γραφείο Προγραμματισμού, Ανάπτυξης και Οργάνωσης.
2) Γραφείο Τεχνολογίας Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ).
3) Γραφείο Διαφάνειας.
Β. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
Α) Τμήμα Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων του Δήμου:
Γραφείο Δημοτικού Συμβουλίου
– Γραφείο Οικονομικής Επιτροπής, Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και Εκτελεστικής Επιτροπής.
– Γραφείο Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης, Συμβουλίου Ένταξης Μεταναστών, Επιτροπών του Δημοτικού Συμβουλίου, Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης και Δημοτικών Παρατάξεων.