Την κάθετη αντίθεσή της στο κλείσιμο των υποκαταστημάτων των ΕΛΤΑ τόσο στο Μαρούσι όσο και στην υπόλοιπη χώρα εκφράζει με ανακοίνωσή της η δημοτική παράταξη ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ ΜΑΡΟΥΣΙ, η οποία είναι και η μοναδική μέχρι στιγμής από την αυτοδιοικητική σκηνή της πόλης που παίρνει θέση στο ζήτημα που απασχολεί την κοινή γνώμη τις τελευταίες ημέρες.
Με αυτό το δεδομένο, μάλιστα, η επικεφαλής της παράταξης Κατερίνα Ψάλτη καλεί την διοίκηση του Δήμου «να εναντιωθεί άμεσα στο κλείσιμο των δύο υποκαταστημάτων» της πόλης, αλλιώς, όπως υπογραμμίζει «θα είναι και αυτή υπόλογη – μαζί με την ομογάλακτή της κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας – απέναντι τόσο στους δημότες που θα επιβαρυνθούν από την ιδιωτικοποίηση του ταχυδρομείου όσο και στους εργαζόμενους σε αυτά, που απειλούνται με απόλυση».
Η ανακοίνωση του συνδυασμού έχει ως εξής:
«Η βραδυφλεγής βόμβα της παράδοσης δημόσιας και κρατικής ιδιοκτησίας στο Υπερταμείο και τα funds/δανειστές από τις μνημονιακές κυβερνήσεις ξανάρχεται στην επικαιρότητα καθώς η κυβέρνηση της ΝΔ μαζί με την Διοίκηση των Ελληνικών Ταχυδρομείων (ΕΛΤΑ) προχωρά σε ένα ακόμα μαζικό κλείσιμο υποκαταστημάτων των ΕΛΤΑ. Με το πρόσχημα του «εκσυγχρονισμού» και της «εξυγίανσης», διαλύει το εναπομείναν δίκτυο των ταχυδρομείων, αφήνοντας χωρίς ταχυδρομεία ολόκληρες περιοχές της χώρας, ειδικά στην περιφέρεια, στα νησιά και στα χωριά, ενισχύοντας τους ιδιώτες ανταγωνιστές τους, σε βάρος του δημοσίου συμφέροντος, της τσέπης αλλά και της εξυπηρέτησης του κόσμου.
Συγκεκριμένα συρρικνώνεται δραματικά το δίκτυο των καταστημάτων ΕΛΤΑ, με 204 καταστήματα να κλείνουν στο πλαίσιο του νέου business plan της εταιρείας με κριτήρια ιδιωτικής επιχείρησης. Τα 46 καταστήματα στην Αττική έκλεισαν ήδη από την Δευτέρα και τα υπόλοιπα να προβλέπεται να κλείνουν εντός τριμήνου. Μεταξύ αυτών που έκλεισαν ήδη συμπεριλαμβάνονται και δύο υποκαταστήματα στο Μαρούσι.
Συγκεκριμένα, το υποκατάστημα των ΕΛΤΑ στην οδό Κονδύλη λειτουργεί, αλλά με μεγάλη δυσκολία, διότι σε αυτό μεταφέρθηκε όλη η δουλειά από τα υποκαταστήματα της οδού Κονίτσης και του εμπορικού κέντρου ΑVENUE, χωρίς όμως να έχει μεταφερθεί και όλο το προσωπικό που μετατέθηκε και σε άλλες υπηρεσίες (πχ Ωρωπός!). Σημειώνεται πως το υποκατάστημα επί της Κονίτσης που έκλεισε ήταν Κέντρο Εξυπηρέτησης Μεγάλων Πελατών, είχε πολλή δουλειά και, επομένως, ήταν κερδοφόρο. Αποτέλεσμα αυτών είναι η απαξίωση και του υποκαταστήματος που παρέμεινε ανοικτό, καθώς η έλλειψη προσωπικού, δεν θα του επιτρέψει να εξυπηρετήσει ούτε τους μεγάλους, αλλά ούτε και τους μικρούς πελάτες. Αν στα παραπάνω προστεθεί ο επιπλέον χρόνος αναμονής για την εξυπηρέτηση, το μαρτύριο της αναζήτησης θέσεων στάθμευσης, η ανεπάρκεια των αστικών και δημοτικών συγκοινωνιών, εύκολα συνάγεται η επιπλέον ταλαιπωρία των πελατών του. Πολύ περισσότερο όσων από τις γειτονιές του Αμαρουσίου θα έχουν δυσκολία να κατεβούν στο κέντρο. Και δεν γίνεται λόγος για ανήμπορους ή υπερήλικες.
Η κίνηση αυτή ως συνέχεια της μνημονιακής πολιτικής των προηγούμενων κυβερνήσεων και των κατευθύνσεων της Ε.Ε. Με πρόσχημα τον «εκσυγχρονισμό» και την επίκληση της «ανταγωνιστικότητας» και της «εξυγίανσης» της αγοράς ταχυδρομικών υπηρεσιών ξεπουλάει τα ΕΛΤΑ, στα μεγάλα επιχειρηματικά συμφέροντα, ενώ ταυτόχρονα παραδίνει μερίδιο της αγοράς τους στους ιδιώτες ανταγωνιστές τους. Στο όνομα της δικής τους κερδοσκοπίας θυσιάζεται το δημόσιο συμφέρον και η εξυπηρέτηση των καταναλωτών.
Γι’ αυτά τα συμφέροντα ενδιαφέρεται η οικονομική ολιγαρχία και το πολιτικό της προσωπικό στη χώρα μας και στην Ε.Ε. και όχι για τους «μη έχοντες», ή για τις ιδιαίτερες ανάγκες των ηλικιωμένων, ούτε για τους κατοίκους των απομακρυσμένων περιοχών. Όταν μιλάνε τα ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια και οι «επενδυτές» η «συμπεριληπτικότητα» περισσεύει, γίνεται «πουκάμισο αδειανό»! Αυτό ήδη επιβεβαιώνεται και από την ολιγοήμερη εμπειρία στο Μαρούσι μας.
Είναι η ίδια πολιτική που ξεπουλάει τη ΔΕΗ, το νερό, τα λιμάνια και τους σιδηροδρόμους. Οι ταχυδρομικές υπηρεσίες είναι κοινωνικό δικαίωμα και οφείλουμε να τις αντιμετωπίζουμε ως τέτοιο, και όχι ως πεδίο κερδοσκοπίας! Με το κλείσιμο των ΕΛΤΑ θα αυξηθεί κατακόρυφα το κόστος για τις ταχυδρομικές υπηρεσίες, καθώς το «κενό» των ΕΛΤΑ θα το καλύψει με το αζημίωτο, ότι κατ’ ευφημισμό ονομάζεται «ιδιωτική πρωτοβουλία».
Τα ΕΛΤΑ είναι ένας από τους τελευταίους δημόσιους φορείς που εξασφαλίζουν καθολική υπηρεσία επικοινωνίας και πρόσβαση σε βασικές συναλλαγές για όλους. Το κλείσιμο υποκαταστημάτων σημαίνει τον αποκλεισμό ολόκληρων περιοχών και κοινωνικών ομάδων.
Η δημοτική Αρχή του Αμαρουσίου οφείλει να εναντιωθεί άμεσα στο κλείσιμο των δύο υποκαταστημάτων στο Δήμο μας, αλλιώς θα είναι και αυτή υπόλογη – μαζί με την ομογάλακτή της κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας – απέναντι τόσο στους δημότες που θα επιβαρυνθούν από την ιδιωτικοποίηση του ταχυδρομείου όσο και στους εργαζόμενους σε αυτά, που απειλούνται με απόλυση.
Απαιτούμε από την Δημοτική Αρχή και τον Δήμαρχο κο Αμπατζόγλου να φέρει άμεσα το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο, προκειμένου με ψήφισμα να διεκδικήσει:
- Να σταματήσει τώρα το κλείσιμο των δύο υποκαταστημάτων στο Μαρούσι, αλλά και όλων των υπόλοιπων πανελλαδικά.
- Να παραμείνουν τα ΕΛΤΑ δημόσια.
- Καμία απόλυση εργαζομένου στα ΕΛΤΑ.
Όχι στην ιδιωτικοποίηση και τη διάλυση!
Υπερασπίζουμε το δημόσιο ταχυδρομείο, την κοινωνία και τους εργαζομένους».








































































































