Ερωτηματικά προκαλεί η πληροφορία που εδώ και λίγες ημέρες βρίσκεται στη διάθεση της εφημερίδας μας και θέλει τη διοίκηση του ΟΑΚΑ να έχει προχωρήσει σε ανάθεση σε ιδιώτη δίχως διενέργεια διαγωνιστικής διαδικασίας, την τοποθέτηση διαφημιστικών πινακίδων στον περιβάλλοντα (υπαίθριο) χώρο και σε δρόμους πέριξ των Ολυμπιακών εγκαταστάσεων.
Όπως πληροφορούμαστε από έγκυρες πηγές, πρόκειται ουσιαστικά για ανάθεση με πρόχειρο διαγωνισμό σε ανάδοχη εταιρεία για την τοποθέτηση συνολικά 10 διαφημιστικών πινακίδων, οι οποίες χαρακτηρίζονται ως «πληροφοριακές», δηλαδή περιέχοντας 10λεπτα μηνύματα ανά ώρα, σχετικά με τη λειτουργία του ΟΑΚΑ και μάλιστα έναντι συνολικού αντιτίμου μόλις 4.100 € ετησίως, ενώ στον υπόλοιπο χρόνο (50 λεπτά) διατίθεται προς διαφημιστική εκμετάλλευση από τον ανάδοχο.
Όλα αυτά, την ώρα που το Κεντρικό Στάδιο και το Ποδηλατοδρόμιο παραμένουν κλειστά, καθώς μόλις τις προηγούμενες ημέρες ξεκίνησαν οι πρώτες παρεμβάσεις στο μεγάλο στέγαστρο Καλατράβα που κρίθηκε στατικά ανεπαρκές στα τέλη Σεπτεμβρίου, με τα χρονοδιαγράμματα για την πραγματοποίηση των μεγάλων events του καλοκαιριού, δηλαδή τη διπλή sold out συναυλία των Coldplay κυρίως, να πιέζουν ασφυκτικά.
Η εφημερίδα μας προσπάθησε να επικοινωνήσει με τη διοίκηση του ΟΑΚΑ προκειμένου να μάθει περισσότερες λεπτομέρειες για το σκεπτικό της ανάθεσης των διαφημιστικών πινακίδων, αλλά και την πορεία των εργασιών στα στέγαστρα, ωστόσο μέχρι στιγμής αυτό δεν κατέστη εφικτό. Σε κάθε περίπτωση, εφόσον υπάρξουν εξελίξεις για το θέμα, θα επανέλθουμε με νεότερο ρεπορτάζ.