Θετικό για τον Δήμο Αμαρουσίου και ειδικά για το εμπορικό κέντρο της πόλης ήταν το πρόσημο της πρωτοβουλίας για την διοργάνωση εκδηλώσεων για τους φίλους του ΟΦΗ το Σάββατο 17 Μαΐου, πριν τον τελικό Κυπέλλου Ελλάδας απέναντι στον Ολυμπιακό.
Η ιδέα, η οποία έπεσε στο τραπέζι από τον δημοτικό σύμβουλο και εκπρόσωπο του Δήμου στο Δ.Σ. του ΟΑΚΑ Χρυσόστομο Σχινά κατά τη σύσκεψη των μέτρων ασφαλείας πριν από το μεγάλο παιχνίδι, αν και αρχικά, όπως είναι φυσικό, έγινε δεκτή με επιφυλάξεις καθώς αποτελούσε κάτι πρωτόγνωρο για την πόλη, εν τέλει χάρη στην διοργάνωση και την στήριξη του Δήμου, με την συνεισφορά και του τοπικού συλλόγου Κρητών «Ο Κρηταγενής Ζευς» τα πάντα κύλησαν ομαλά.
Πάνω από 2.500 επισκέπτες
Από νωρίς οι κεντρικές πλατείες (Κασταλίας, Ηρώων και Ευτέρπης/ΗΣΑΠ) και οι εμπορικοί δρόμοι της περιοχής υποδέχονταν τους φίλους της κρητικής ομάδας που βρίσκονταν στην Αθήνα (καθώς όσοι ταξίδεψαν από Ηράκλειο για Λαύριο μεταφέρθηκαν απευθείας στο γήπεδο), δίνοντας ένα ξεχωριστό χρώμα, με συνοδεία παραδοσιακών οργάνων, ρακές, κεράσματα, χορό και τραγούδια. Κερδισμένοι ασφαλώς ήταν οι καταστηματάρχες της περιοχής, οι οποίοι δέχθηκαν μια καλοδεχούμενη οικονομική «ένεση» από τους επισκέπτες, οι οποίοι συνολικά υπολογίζονται σε πάνω από 2.500.
Χρυσόστομος Σχινάς: «Διαφήμιση για το Μαρούσι»
Μιλώντας στην ΑΜΑΡΥΣΙΑ ο δημοτικός σύμβουλος Χρυσόστομος Σχινάς εξέφρασε τις ευχαριστίες του «για την υιοθέτηση και απόλυτα επιτυχημένη στήριξη της ιδέας του από τον δήμαρχο Θεόδωρο Αμπατζόγλου και κατ’ επέκταση από τον μηχανισμό του Δήμου», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, ενώ δήλωσε ιδιαίτερα ικανοποιημένος από την απήχηση που είχαν οι εκδηλώσεις στον εμπορικό κόσμο του κέντρου της πόλης. «Δεχθήκαμε πολλές ευχαριστίες από καταστηματάρχες της περιοχής για την πρωτοβουλία αυτή», μας λέει και προσθέτει: «Καταφέραμε να συνδυάσουμε με ιδανικό τρόπο την ασφαλή φιλοξενία των φίλων του ΟΦΗ με την στήριξη του εμπορικού κέντρου και αξίζουν συγχαρητήρια σε όλους όσοι συνέβαλαν για αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα που ταξίδεψε μέσω των τηλεοπτικών και διαδικτυακών εικόνων σε όλη την Ελλάδα, διαφημίζοντας το Μαρούσι με τον καλύτερο τρόπο».