Το θέμα είχαμε αναδείξει με σχετικό δημοσίευμα, στο φύλλο μας της 16ης Μαΐου 2005, φιλοξενώντας μάλιστα και δηλώσεις του τότε αντιδημάρχου Κ. Χωραφόπουλου, ο οποίος προσπαθούσε να απαλύνει την αγωνία του εμπορικού κόσμου του κέντρου της πόλης που περίμεναν με αγωνία την εκτέλεση του έργου όσο πιο γρήγορα ήταν δυνατόν.
Για να θυμηθούμε λίγο την υπόθεση, οι έμποροι πίστευαν ότι για τη διάνοιξη ήταν αρκετό να μετακινηθούν τα κολωνάκια των πλευρών του δρόμου και θα μπορούσε να ξεκινήσει αμέσως η διπλή κυκλοφορία. Τα πράγματα όμως, σύμφωνα με τις δηλώσεις του τότε αντιδημάρχου, δεν ήταν απλά, αφού όπως δήλωνε υπήρχε το πρόβλημα της μετακίνησης των δικτύων των κοινωφελών οργανισμών που βρίσκονται κάτω από το οδόστρωμα (αγωγοί όμβριων υδάτων, οπτικές ίνες, ΔΕΗ).
Επίσης, όπως δήλωνε ο τότε αντιδήμαρχος, υπήρχε και το πρόβλημα «της οικονομικής επιβάρυνσης που δεν είχε προβλεφθεί αρχικά και έπρεπε να ξεπεραστεί».
Έτσι το έργο ξεκίνησε, και αντί για διάνοιξη όλοι είδαμε την προς βορρά είσοδο της Β. Σοφίας να στενεύει, ταυτόχρονα να διαπλατύνεται το τμήμα της προς Αθήνα και… τέρμα.
Οι έμποροι της πόλης, οι οποίοι δείχνουν ιδιαίτερη ευαισθησία στο θέμα της εύρυθμης κυκλοφορίας των αυτοκίνητων στο εμπορικό κέντρο, περίμεναν ότι μέχρι το καλοκαίρι του 2005, το έργο θα τελείωνε, ή έστω θα ολοκληρώνονταν μέχρι τους πρώτους μήνες του 2006, όπως διαβεβαίωνε ο τότε αρμόδιος αντιδήμαρχος, λέγοντας μάλιστα ότι έχει βρεθεί και ο ανάδοχος του έργου.
Το 2006 όμως τελείωσε και τίποτα δεν έχει γίνει. Μάλιστα, οι έμποροι σχολιάζουν και το γεγονός ότι ο απελθών δήμαρχος, αντί να κάνει έναν λεπτομερή απολογισμό του έργου του και των εκκρεμοτήτων που αφήνει, μίλησε αόριστα και γενικόλογα και φαίνεται ότι μάλλον ξέχασε αυτό το βασικό έργο για το κέντρο της πόλης.
Σήμερα ο χώρος, λόγω της διαπλάτυνσης, χρησιμοποιείται ως χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων και μάλλον έχει ξεχαστεί ο προορισμός του. Καλείται δε η νέα διοίκηση του Δήμου να φροντίσει για την ολοκλήρωση του έργου, μιας και η προηγούμενη έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες.
Άγγελος Πολύδωρος