Το πρώτο στην Ελλάδα -όπως αναφέρεται στο δελτίο Τύπου του Δήμου- Κέντρο Εξατομικευμένης Πληροφόρησης εγκαινίασε ο δήμαρχος Γιώργος Πατούλης, την Πέμπτη 7 Οκτωβρίου στο κέντρο του Αμαρουσίου.
Το Κέντρο Εξατομικευμένης Πληροφόρησης λειτουργεί στη συμβολή των οδών Βασιλίσσης Όλγας και Παναθηναίων (έναντι Ηλεκτρικού Σταθμού, παλαιότερα παράρτημα του ΚΕΠ) και απευθύνεται σε όσους αναζητούν απαντήσεις σε ζητήματα, όπως ασφαλιστικά, συνταξιοδοτικά, μισθολογικά, εργασιακών σχέσεων, ανεργίας κ.ά. και που μέχρι σήμερα είτε δεν γνώριζαν πού να απευθυνθούν είτε όταν απευθύνονταν δεν εξυπηρετούνταν.
Με κεντρικό σύνθημα «Ρωτήστε μας» το Κέντρο Εξατομικευμένης Πληροφόρησης Πολιτών θα υποδέχεται τα έγγραφα ερωτήματα που υποβάλλουν οι πολίτες και με τη συνεργασία ομάδας εξειδικευμένων επιστημόνων αναλαμβάνει δωρεάν να βρει και να δώσει τις ορθές και ανάλογες, ανά περίπτωση, απαντήσεις, σε περίπου πέντε εργάσιμες ημέρες.
Στον χαιρετισμό του ο κ. Πατούλης τόνισε, μεταξύ άλλων, ότι «το Κέντρο ανοίγει μια νέα εποχή στο τρόπο που η Τοπική Αυτοδιοίκηση υπεύθυνα και αποτελεσματικά παρεμβαίνει και προσφέρει λύσεις σε καίρια ζητήματα που απασχολούν κάθε Έλληνα πολίτη, κάθε ελληνική οικογένεια». Και πρόσθεσε: «Στόχος μας είναι να λειτουργεί ως αρωγός του πολίτη που θα βρίσκει λύσεις στις απορίες του και ποιοτική εξυπηρέτηση. Να γίνει πράξη το όραμά μας για έναν Δήμο στην υπηρεσία του πολίτη».
Το Κέντρο Εξατομικευμένης Πληροφόρησης Πολιτών απευθύνεται κυρίως στους δημότες Αμαρουσίου, αλλά θα μπορεί να εξυπηρετεί πολίτες από οποιαδήποτε πόλη της Αττικής. Κάθε πολίτης μπορεί να προσέλθει και να ενημερωθεί για όσα τον απασχολούν, χωρίς να εξαιρείται καμία κοινωνική ή άλλη ομάδα.
Η λειτουργία του Κέντρου σύντομα θα υποστηρίζεται και από ηλεκτρονική σελίδα που θα φιλοξενείται στην ηλεκτρονική πύλη του Δήμου Αμαρουσίου, παρέχοντας συχνή ενημέρωση για όλα τα συναφή θέματα επικαιρότητας, αλλά και από μια σειρά ενημερωτικών εκδηλώσεων για τους δημότες του Αμαρουσίου.