Με ανακοίνωσή του, ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Αμαρουσίου δηλώνει πως «δεν ξεγελιέται με «καθρεφτάκια και γυαλιστερές χάντρες», αναφερόμενος στο voucher των 200 € προς στους εκπαιδευτικούς για την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού, από το Υπουργείο Παιδείας και την κυβέρνηση.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά «θέλοντας να καλύψουν την προφανή αποτυχία κάλυψης με ηλεκτρονικό εξοπλισμό των μαθητών και των εκπαιδευτικών καθώς και την αδυναμία των σχολείων να παρέχουν τηλε – εκπαίδευση με όσα παρέχει το Δημόσιο Σχολείο σε εκπαιδευτικούς και μαθητές, παρέχει voucher των 200 ευρώ σε όλους τους εκπαιδευτικούς».
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών χαρακτηρίζει το γεγονός ως «κοροϊδία» προσθέτοντας πως «η κοροϊδία τους αυτή είναι τόσο μεγάλη προς τους ίδιους και προς την κοινωνία, αφού πρόσφατα φρόντισε η κυβέρνηση να εξαιρέσει τους εκπαιδευτικούς από τις παροχές νόμου για την παροχή τηλεργασίας στο Δημόσιο τομέα, την στιγμή που όλοι οι άλλοι Δημόσιοι Υπάλληλοι την απολαμβάνουν».
Διατυπώνει, επίσης, την άποψη πως «επιχειρούν να τους δωροδοκήσουν με τα τεχνάσματά του αυτά, ρίχνοντας για άλλη μια φορά την ευθύνη στους ίδιους τους εκπαιδευτικούς».
Στον αντίποδα, οι εκπαιδευτικοί συμπεραίνουν πως «αν το ΥΠΑΙΘ και η κυβέρνηση επιθυμούσαν να βοηθήσουν στον εξοπλισμό και στην παροχή υλικοτεχνικής υποδομής, είχαν τη δυνατότητα να το κάνουν τα δύο τελευταία χρόνια αλλά εν τέλει δεν έπραξαν τίποτα απολύτως».
«Οι κούφιες και ψεύτικες θριαμβολογίες της Υπουργού Παιδείας περί «ψηφιακής επανάστασης» στο χώρο της Δημόσιας Εκπαίδευσης βασίστηκαν και βασίζονται αποκλειστικά στις πλάτες και στις ατομικές δαπάνες των εκπαιδευτικών», καταλήγει ο σύλλογος, δηλώνοντας ότι διεκδικεί:
– την πλήρη και ουσιαστική κάλυψη όλων των εκπαιδευτικών & μαθητών/μαθητριών με δωρεάν παροχή τεχνολογικού εξοπλισμού από το ΥΠΑΙΘ,
– την ουσιαστική τεχνολογική κάλυψη και αναβάθμιση όλων των Δημόσιων Σχολείων της χώρας με σύγχρονους Η/Υ και επαρκή δίκτυα επικοινωνίας με δαπάνες της πολιτείας,
– την ισονομία και ισοπολιτεία μεταξύ όλων των Δημοσίων Υπαλλήλων σε ό, τι αφορά την τελεργασία,
– την κατάργηση του νόμου για την παροχή εξ αποστάσεως «εκπαίδευσης» σε περιόδους διαφορετικές των περιπτώσεων πανδημίας (ολιγοήμερες αναστολές λειτουργίας των σχολείων λόγω φυσικών καταστροφών κ.λπ.).
– την πλήρη και απόλυτη εφαρμογή των συστάσεων της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων για την προστασία των προσωπικών δεδομένων των εκπαιδευτικών και μαθητών που υπάγονται σε καθεστώς τηλε – «εκπαίδευσης».