Ξεκίνησαν οι παρεμβάσεις αναβάθμισης στο 2ο Γυμνάσιο Χολαργού, το πρωί της Τετάρτης 24 Ιουνίου.
Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου» και διαθέτει συνολικό προϋπολογισμό ύψους 322.000 ευρώ.
Οι παρεμβάσεις, που περιλαμβάνονται, αναμένεται να είναι εκτεταμένες και στοχεύουν στη βελτίωση τόσο των υποδομών όσο και της καθημερινότητας της σχολικής κοινότητας.
Συγκεκριμένα, προβλέπονται:
-Χρωματισμοί σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους του κτιρίου,
-Ανακατασκευή των χώρων υγιεινής, του γηπέδου μπάσκετ – βόλεϊ,
-Εργασίες προσβασιμότητας για άτομα με αναπηρία (ΑμεΑ).
Ο δήμαρχος Ηλίας Αποστολόπουλος, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την έναρξη των εργασιών, σημειώνοντας: «Μέσα από το πρόγραμμα “Μαριέττα Γιαννάκου” δίνουμε έμφαση στη βελτίωση των σχολικών μας μονάδων, δημιουργώντας σύγχρονους, ασφαλείς και λειτουργικούς χώρους για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς μας. Η αναβάθμιση αυτή αποτελεί μια σημαντική επένδυση στο μέλλον της εκπαιδευτικής μας κοινότητας».
Ειδήσεις από Παπάγου και Χολαργό στο amarysia.gr
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook









































































































