Την Τετάρτη 13 Ιουλίου και ώρα 18.00 πραγματοποιείται η 21η τακτική δημόσια συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Πεντέλης, προκειμένου να ληφθούν αποφάσεις στα παρακάτω θέματα της ημερήσιας διάταξης
1. Έγκριση 1ου Ανακεφαλαιωτικού Τακτοποιητικού Πίνακα Εργασιών του έργου «Κατασκευή αγωγού αποχέτευσης ακαθάρτων επί των οδών Πανός και Δεξαμενής περιοχής Γκορτσέζας Δήμου Πεντέλης» Α.Μ 18/2010 της ΤΥΔΚ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ.
2. Χρέωση αγωγού αποχέτευσης ακαθάρτων οδών Δεξαμενής- Πανός Δήμου Πεντέλης Α.Μ. 18/2010.
3. Εισήγηση προς το Δημοτικό Συμβούλιο, για έκδοση κανονιστικής απόφασης με θέμα Τοποθέτηση πινακίδων STOP επί της οδού Αλεξανδρουπόλεως στη συμβολή της με την οδό Αγίου Ιωάννου της Δημοτικής Κοινότητας Μελισσίων (Μελέτη υπ’ αριθμ. 13/2011 της Δ/νσης Πολεοδομικών Θεμάτων & Περιβάλλοντος).
4. Εισήγηση προς το Δημοτικό Συμβούλιο, για έκδοση κανονιστικής απόφασης με θέμα Τοποθέτηση πινακίδων απαγόρευσης εισόδου οχημάτων (Ρ-7) επί της οδού Ομήρου της Δημοτικής Κοινότητας Μελισσίων (Μελέτη υπ΄ αριθμ. 3/2011 της Δ/νσης Πολεοδομικών Θεμάτων & Περιβάλλοντος).
5. Αίτηση Θεοχάρη Γεωργίου για διακανονισμό οφειλής συνολικού ποσού 1.359,60 ευρώ, από αναδρομικά δημοτικά τέλη, και φόρο.
6. Αίτηση Μάνδηλα Ευθυμίας για τον διακανονισμό οφειλής συνολικού ποσού 2.090,00 ευρώ, από ανεξόφλητες οφειλές δημοτικών τελών, φόρου και τέλους ακίνητης περιουσίας ηλεκτροδοτούμενου ακινήτου.
7. Αίτηση του Νικολάου Αθανασόπουλου για τον διακανονισμό οφειλών από κατασκευή κεντρικού αγωγού αποχέτευσης ακαθάρτων.
8. Ρύθμιση οφειλών και προστίμων τρίτων προς το Δήμο, όπως προβλέπεται από το άρθρο 54 του Ν. 3979/2011 (ΦΕΚ Α’ 138).
9. Αναμορφώσεις προϋπολογισμού του Δήμου έτους 2011.
10. Έγκριση για υπερωριακή απασχόληση κατά τις απογευματινές ώρες του προσωπικού, που υπηρετεί στο Δήμο μας με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου που αμείβονται με τη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας της ΠΟΕ-ΟΤΑ καθώς και αυτούς που αμείβονται με τις διατάξεις του Ν.3205/2003.
11. Πρόσληψη προσωπικού με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για τις ανάγκες του Οργανισμού Κοινωνικής Πρόνοιας και Αλληλεγγύης.
12. Έγκριση Συνεργασίας με φορέα Πρόσληψης και Διάθεσης Προσωπικού για την εφαρμογή του Προγράμματος Απασχόλησης Ανέργων, σε εργασίες Κοινωφελούς Χαρακτήρα και εξουσιοδότηση του κ. Δημάρχου.
13. Παραχώρηση Εγκαταστάσεων στα Ν.Π. για χρήση.
14. Τροποποίηση σύνθεσης Σχολικής Επιτροπής Α΄ Βάθμιας Εκπαίδευσης.
15. Κατανομή πιστώσεων στις σχολικές επιτροπές.
16. Οικονομικός και διαχειριστικός έλεγχος Κοινωφελών Επιχειρήσεων και ΝΠΔΔ και εκκαθάριση Κοινωφελών Επιχειρήσεων.
17. Λειτουργία – Έλεγχος ΑΜΝΕΠ.
18. Μεταφορά δομών, προγραμμάτων και προσωπικού των Κοινωφελών Επιχει- ρήσεων του Δήμου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 26 του ν. 3938/2011.