Ο Δήμος Πεντέλης στο πλαίσιο εφαρμογής των μέτρων και ρυθμίσεων περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού, ανακοίνωσε ότι έως το τέλος της διάρκειας των έκτακτων μέτρων (4 Οκτωβρίου) θα εξυπηρετεί τους δημότες τηλεφωνικά και μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και των ψηφιακών υπηρεσιών του, ενώ μόνο σε έκτακτες περιπτώσεις δια ζώσης και κατόπιν ραντεβού.
Η εξυπηρέτηση των δημοτών από τις υπηρεσίες του Δήμου θα γίνεται με τηλεφωνική επικοινωνία για να λαμβάνουν οδηγίες και με τη χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την υποβολή αιτήσεων και την παραλαβή εγγράφων ή πιστοποιητικών. Συνιστάται στους δημότες να χρησιμοποιούν κατά το δυνατόν τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες, μέσω της Ιστοσελίδας του Δήμου: www.penteli.gov.gr.
Για αιτήματα οι δημότες μπορούν να απευθύνονται στο Γραφείο Δημότη τηλεφωνικά και ηλεκτρονικά στα τηλέφωνα 2132050098-99 και στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου aitimatadimoti@penteli.gov.gr. Σε ειδικές και επείγουσες περιπτώσεις, που απαιτείται αυτοπρόσωπη παρουσία, η εξυπηρέτηση θα γίνεται αποκλειστικά κατόπιν ραντεβού.
Τα τηλέφωνα και οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των υπηρεσιών του Δήμου
|
ΥΠΗΡΕΣΙΑ |
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ |
E–MAIL |
01 |
Κεντρικό Τηλέφωνο – Πρωτόκολλο |
2132050000 / 2132050032-33 |
mainprotocol@penteli.gov.gr |
02 |
Ληξιαρχείο-Δημοτολόγιο |
2132050034-35 |
skoudrianos@melissia.gr |
03 |
Ταμείο |
2132050061-62 |
galanouli@melissia.gr |
04 |
Έσοδα |
2132050059-60 |
mpoura@melissia.gr |
05 |
Διοικητικά θέματα |
2132050078/88 |
papadaki@melissia.gr |
06 |
Κοινωνικά θέματα |
2108100884, εσωτερικά 21, 22, 23 |
koulakou@penteli.gov.gr |
07 |
ΚΕΠ |
2132007000 |
——————- |