Ένα επιπλέον βήμα για την καλύτερη ψηφιακή εξυπηρέτηση των πολιτών από τον Δήμο αλλά και για την προσπάθεια για περιορισμό της επέκτασης του Covid-19 αποτελεί η ένταξη του ΚΕΠ Μελισσίων (0790) του Δήμου Πεντέλης στο πρόγραμμα myKEPlive του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Όπως έγινε γνωστό από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, την Πέμπτη 1η Οκτωβρίου οι νέοι Δήμοι που εντάσσονται στο πρόγραμμα είναι οι: Θεσσαλονίκης, Πειραιά, Ιωαννιτών, Πατρέων, Πεντέλης, Βέροιας, Χαλανδρίου, Χαϊδαρίου, Αγίου Δημητρίου, Νίκαιας-Αγίου Ιωάννη Ρέντη, Σπάτων – Αρτέμιδος, Καρπενησίου, Πέλλας, Αγράφων και Ικαρίας.
Πώς θα γίνονται τα ψηφιακά ραντεβού
Οι πολίτες στην ηλεκτρονική διεύθυνση mykeplive.gov.gr έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν, μετά από συνεννόηση, ψηφιακό ραντεβού με βιντεοκλήση με υπάλληλο του ΚΕΠ, την ημέρα και την ώρα που επιθυμούν, κατά τις ώρες λειτουργίας του ΚΕΠ, να υποβάλλουν το αίτημα τους και να παραλαμβάνουν το τελικό προϊόν ηλεκτρονικά ή με συστημένη επιστολή. Μέσω της πλατφόρμας myKEPlive παρέχονται στους πολίτες διαδικασίες υψηλής ζήτησης μέσω των τεσσάρων θεματικών υπηρεσιών:
1) Πληροφόρηση – Αίτηση.
2) Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις.
3) Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία.
4) Εξυπηρέτηση από τον Δήμο τους.
Κατά την αίτηση του ραντεβού θα πρέπει ο πολίτης να καταχωρήσει το ονοματεπώνυμο του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί με τηλεδιάσκεψη, την ηλεκτρονική του διεύθυνση (email), τον αριθμό κινητού τηλεφώνου του και τη διεύθυνση επικοινωνίας του. Κατά την έναρξη της τηλεδιάσκεψης, πραγματοποιείται από τον υπάλληλο του ΚΕΠ η ταυτοποίηση του αιτούντος, πολίτη ή νομίμου εκπροσώπου της επιχείρησης, με την επίδειξη στην κάμερα των απαραίτητων εγγράφων ταυτοποίησης.