Μετά τα σοβαρά προβλήματα που ανέκυψαν τη Δευτέρα 12 Ιουλίου, πρώτη ημέρα της απογραφής και για τους υπαλλήλους στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, λόγω του «μπλακ άουτ» στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων, η διαδικασία απογραφής των υπαλλήλων στον Δήμο Μελισσίων ομαλοποιήθηκε πλήρως τις επόμενες μέρες, όπως μας δήλωσε το Γραφείο Προσωπικού του Δήμου.
Η προσέλευση των υπαλλήλων γίνεται όπως έχει καθοριστεί από το υπουργείο Εσωτερικών, βάσει του τελευταίου ψηφίου του ΑΦΜ κι οι εργαζόμενοι δεν φαίνεται να αντιμετωπίζουν ιδιαίτερα προβλήματα στη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας. Η όποια συνδρομή ζητείται από το Γραφείο Προσωπικού αφορά συνήθως διευκρινίσεις σχετικά με τον βαθμό που κατέχουν οι υπάλληλοι στην ιεραρχία.
Όσοι υπάλληλοι -συνήθως οι μεγαλύτερη σε ηλικία- δεν έχουν εξοικείωση με το διαδίκτυο, συμπληρώνουν τις αιτήσεις με τη συνδρομή των υπαλλήλων του Γραφείου Προσωπικού.
Κατερίνα Καρύγιαννη