Μάχη πρώτης γραμμής για να προστατέψει την κοινωνία από την υγειονομική και την συνακόλουθη οικονομική κρίση τονίζει ότι δίνει ο Δήμος Χαλανδρίου, ο οποίος κάνει έναν απολογισμό των δημοτικών μέτρων στήριξης προς τους κατοίκους. Σύμφωνα με τον Δήμο, αυτή τη στιγμή -ελλείψει του προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι» το οποίο διακόπηκε το 2011 από την τότε δημοτική αρχή, όπως τονίζει η νυν Διοίκηση- λειτουργεί το Κέντρο Βοήθειας με 3 γραμμές έκτακτης ανάγκης εξυπηρετώντας εκατοντάδες δημότες χωρίς υποστηρικτικό περιβάλλον.
«Πολλοί συμπολίτες μας λαμβάνουν στο σπίτι τους τα αναγκαία ψώνια από το σούπερ μάρκετ, τα φάρμακά τους αλλά και τις πολυήμερες θεραπείες τους, ακόμα και αν αυτές πρέπει να γίνουν το σαββατοκύριακο, ενώ το Κέντρο Βοήθειας ενισχύεται καθημερινά με προσωπικό από τις κλειστές δομές του Δήμου (παιδικοί σταθμοί, αθλητισμός, παιδεία, πολιτισμός)», επισημαίνεται στη σχετική ενημέρωση για την ενίσχυση των ασθενέστερων και όσων συμπολιτών μας ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες και δεν διαθέτουν υποστηρικτικό περιβάλλον
Τα μαγειρεία των παιδικών σταθμών του Δήμου, με βάση την ίδια ανακοίνωση, έχουν «επιστρατευθεί» για την προετοιμασία των 100 μερίδων του συσσιτίου που διανέμεται κατ’ οίκον λόγω των περιοριστικών μέτρων, την ώρα που το Κοινωνικό Παντοπωλείο συνεχίζει να υποστηρίζει με διανομή τροφίμων –ακόμα και στο σπίτι τους- πάνω από 1.200 ανθρώπους.
«Κόμβος» ενημέρωσης & επικοινωνίας
Με τακτικά ενημερωτικά σημειώματα η Επόπτρια Δημόσιας Υγείας του Δήμου ενημερώνει τους εργαζόμενους στο Δήμο αλλά και τους πολίτες για όλα τα μέτρα που πρέπει να λαμβάνουν για την προστασία τους από τον κορονοϊό, στη δουλειά, στο σπίτι και στις αναγκαίες για τη διαβίωσή τους αγορές.
Στο σάιτ του Δήμου έχει δημιουργηθεί ειδική ενότητα -στο πάνω μέρος της σελίδας- με τον τίτλο «Ανακοινώσεις νέων προληπτικών μέτρων για την προστασία της Δημόσιας Υγείας από τον κορονοϊό», όπου οι πολίτες μπορούν να βλέπουν τα έκτακτα μέτρα που λαμβάνει ο Δήμος αλλά και το ενημερωτικό υλικό που δημοσιοποιεί ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) και η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας (ΓΓΠΠ).
Επίσης, οι εργαζόμενοι στα δημοτικά ΚΑΠΗ επικοινωνούν τηλεφωνικά με τα μέλη των Κέντρων προκειμένου να τους ενημερώσουν για τις γραμμές έκτακτης ανάγκης, να τους ενθαρρύνουν, να μάθουν μήπως χρειάζονται κάτι και να τους διαβεβαιώσουν ότι ο Δήμος στέκεται στο πλευρό τους.
Σύμφωνα με τη Διοίκηση, από την αρχή της κρίσης έχουν, παράλληλα, ληφθεί όλα τα αναγκαία μέτρα ώστε να προστατευθούν οι εργαζόμενοι του Δήμου έναντι του κορωνοϊού. Έχουν εκχωρηθεί κανονικά οι άδειες ειδικού σκοπού και από τις 16 Μαρτίου έχει καθιερωθεί η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των πολιτών και η εκ περιτροπής εργασίας. Στους υπαλλήλους, υπογραμμίζεται, έχουν παρασχεθεί όλα τα αναγκαία μέσα ατομικής προστασίας και έχει ληφθεί κάθε δυνατό μέτρο για την προστασία τους.
«Η μάχη για την προστασία των πολιτών συνεχίζεται σε όλα τα μέτωπα, με βασικό σύνθημα το “Μένουμε σπίτι – Μένουμε άνθρωποι” και με στόχο κανένας/καμία να μην μείνει μόνος/η απέναντι στην πανδημία», καταλήγει, στην ενημέρωσή της, η Δημοτική Αρχή.
Διαβάστε επίσης: Φροντίδα από τον Δήμο για δικαιούχους βοήθειας και Κέντρο Υγείας