Για την πορεία απονομής των συντάξεων ενημερώθηκε η νέα υπουργός Εργασίας Δόμνα Μιχαηλίδου που επισκέφτηκε τον «Πύργο Ελέγχου», του Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης, στο Χαλάνδρι.
Στο λεγόμενο «Πράσινο Κτήριο» του e-ΕΦΚΑ, επί της Λεωφόρου Κηφισιάς, γίνεται 24 ώρες το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα, η παρακολούθηση της ροής απονομής συντάξεων σε όλη την Ελλάδα.
Το κυβερνητικό στέλεχος διαπίστωσε, στις 17 Ιανουαρίου, ότι δίνεται άμεση πληροφόρηση για όλα τα ποιοτικά και αριθμητικά δεδομένα.
Όπως σημείωσαν οι υπηρεσίες, ο e-ΕΦΚΑ έχει συμβάλει καθοριστικά στη λειτουργία του συστήματος, καθώς μέσα στους τελευταίους 28 μήνες, εκδόθηκαν 750.000 συντάξεις, οι οποίες στο παρελθόν χρειάζονταν μέχρι και 4 έτη για να εκδοθούν.
«Σημαντικές μεταρρυθμίσεις τα τελευταία χρόνια»
Σε δήλωσή της, η υπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης ανέφερε: «Το “πράσινο κτήριο” του e-ΕΦΚΑ, το μεγαλύτερο κέντρο απονομής συντάξεων, αποτελεί πρότυπο οργανωτικής επιτυχίας και επιτρέπει την ταχύτητα και την αμεσότητα στην εξυπηρέτηση των πολιτών. Χάρη στην εντατική δουλειά τα τρία τελευταία χρόνια, το πρόβλημα των εκκρεμών συντάξεων, οδεύει προς οριστική επίλυση».
«Είναι χρέος μας, ως Πολιτείας, να διαφυλάξουμε τις σημαντικές μεταρρυθμίσεις που έχουν ήδη γίνει τα τελευταία χρόνια στον e-ΕΦΚΑ, για να μην συσσωρευθούν ξανά εκκρεμείς συντάξεις. Για να μη βρεθούν ποτέ στη δύσκολη θέση οι πολίτες να ζητούν το αυτονόητο, δηλαδή αξιοπρέπεια και σεβασμό στα χρόνια που εργάστηκαν και προσέφεραν στην ελληνική κοινωνία. Κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας, ώστε ο e-ΕΦΚΑ να συνεχίσει να ανταποκρίνεται με ταχύτητα και συνέπεια στις ανάγκες ασφαλισμένων του», τόνισε το κυβερνητικό στέλεχος.
Τη Δ. Μιχαηλίδου συνόδευσε ο διοικητής του φορέα Αλέξανδρος Βαρβέρης, μαζί με τον υπεύθυνο της ομάδας έργου Μιχάλη Κεφαλογιάννη. Σε μήνυμά του, ο πρώτος σημείωσε: «Αφήνοντας πίσω τις παθογένειες του παρελθόντος, σχεδιάζουμε την επόμενη ημέρα του e-ΕΦΚΑ. Έχουμε εκκινήσει έργα – πυλώνες για τη μετεξέλιξη του Φορέα σε έναν μοντέρνο Οργανισμό με στόχο την ευημερία της ελληνικής κοινωνίας. Η ψηφιοποίηση της ασφαλιστικής ιστορίας, το ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα, η προσθήκη νέων ηλεκτρονικών υπηρεσιών αποτελούν μόνον την αρχή για έναν e-ΕΦΚΑ φιλικό προς τον πολίτη, ευέλικτο και προσαρμοσμένο στη δυναμική των απαιτήσεων της σύγχρονης εποχής».
Ειδήσεις από το Χαλάνδρι στο amarysia.gr