Την παράσταση «Η επίσκεψη» παρουσιάζει φέτος το Θεατρικό Εργαστήρι Χαλανδρίου (ΘΕΧ), σε σκηνοθεσία της Αγνής Χιώτη και του Σταμάτη Μπάκνη.
Το έργο είναι βασισμένο στην «Επίσκεψη της γηραιάς κυρίας» του Ελβετού συγγραφέα Φρήντριχ Ντύρενματ.
Το κείμενο μας καλεί να αναρωτηθούμε μέχρι που μπορεί να φτάσει ο άνθρωπος ή μια κοινωνία όταν δοκιμάζονται οι αξίες τους.
Διπλό θα είναι το «ανέβασμα» της παράστασης, με την είσοδο δωρεάν για το κοινό:
Την Τρίτη 30/06, στις 9μ.μ., στο Θέατρο Ρεματιάς Χαλανδρίου (Πεζόδρομος Προφήτη Ηλία) και την επομένη στις 20.00, στην αίθουσα εκδηλώσεων του 2ου Γυμνασίου Αγίας Παρασκευής (Νεαπόλεως 7).
«Με μεγάλη χαρά σας περιμένουμε», ανέφερε στο κάλεσμά του ο πρόεδρος του ΘΕΧ, Χρήστος Λιαπάτης.
Ειδήσεις από το Χαλάνδρι στο amarysia.gr
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook









































































































