
Μετά το κλείσιμο της εκπαιδευτικής χρονιάς, ξεκίνησαν άμεσα, σύμφωνα με τον δήμαρχο Αγίας Παρασκευής Γιάννη Μυλωνάκη, οι προγραμματισμένες εργασίες στα σχολεία τoυ προαστίου.
Πρώτος σταθμός είναι το 3ο Γενικό Λύκειο, όπου, σύμφωνα με τον «πρώτο πολίτη» της πόλης, ικανοποιείται ένα αίτημα πολλών ετών, καθώς προχωρά η πλήρης ανακαίνιση των τουαλετών του συγκροτήματος.
«Θα συνεχίσουμε με παρεμβάσεις σε όλες τις σχολικές υποδομές, ώστε να γίνουν πιο λειτουργικές, πιο φιλόξενες και κυρίως πιο ασφαλείς για τα παιδιά μας», σημείωσε ο ίδιος.
Eιδήσεις από την Αγία Παρασκευή στο amarysia.gr
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook









































































































