Συνεχίζει τις ξεχωριστές του πρωτοβουλίες (και) εκτός συνόρων το 1ο Γενικό Λύκειο Αγίας Παρασκευής. Το διάστημα 17 έως 22 Ιουλίου, η καθηγήτρια της μονάδας Σ. Βαζούρα (κλ. ΠΕ02 Φιλολόγων) συμμετείχε στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS+/ Δράση ΚΑ1 του τομέα σχολικής εκπαίδευσης και το σεμινάριο με θέμα «Εξερευνώντας τη Μοντέρνα και Σύγχρονη Τέχνη στο Παρίσι». Σύμφωνα με ενημέρωση του ΓΕΛ της οδού Νεαπόλεως, η σχετική διαδικασία επικεντρώθηκε στην εξέλιξη που επηρεάζει την καλλιτεχνική σκηνή από τον 19ο αιώνα μέχρι σήμερα.
Αναλυτικά οι εισηγήσεις και δραστηριότητες του σεμιναρίου ήταν:
-Ορισμός Μοντέρνας και Σύγχρονης Τέχνης.
-Η ρήξη με τους αισθητικούς κανόνες του παρελθόντος κατά τους αιώνες XIX, XX και XXI.
-Ο ρομαντισμός και οι κύριοι εκφραστές του.
-Ρεαλισμός, ζωγραφική πιστή στην πραγματικότητα.
-Εξπρεσιονισμός: το δράμα μέσα στον καμβά.
-Η παλέτα έντεχνης σκέψης για ερμηνεία έργων τέχνης στην τάξη
-Κυβισμός: μοντέρνα τέχνη στους πίνακες του Braque και του Πικάσο.
-Σουρεαλισμός: μεταξύ φανταστικών σκηνικών και μυθικών προσώπ
-Τάσεις στη Μεταπολεμική Σύγχρονη Τέχνη: εννοιολογική τέχνη, περφόρμανς, φεμινιστική τέχνη, ποπ αρτ, γκράφιτι.
-Επίσκεψη στο Palais de Tokyo
-Συμβολισμός: από την πένα του Baudelaire στους καμβάδες του Gauguin.
-Ιμπρεσιονισμός, χαρακτηριστικά της ζωγραφικής που απαθανατίζουν συναισθήματα.
-Φουτουρισμός: κοινωνικοοικονομική αλλαγή στα αριστουργήματα του ΧΧ αιώνα.
-Επίσκεψη στο Κέντρο Pompidou.
-Από την Arte Povera στη σκηνή της σύγχρονης τέχνης στην Ευρώπη.
-Η ψηφιοποίηση πολιτιστικών ιδρυμάτων, γκαλερί τέχνης και τα διαδικτυακά τους αρχεία.
-Επίσκεψη σε περιοχή με γκαλερί τέχνης
-Τελικός καταιγισμός ιδεών σχετικά με τη χρήση της γλώσσας της σύγχρονης τέχνης στην τάξη
-Αξιολόγηση μαθήματος: Ανακεφαλαίωση των αποκτηθεισών δεξιοτήτων, ανατροφοδότηση
-Απονομή Πιστοποιητικού Παρακολούθησης του μαθήματος.
Η κινητικότητα της εκπαιδευτικού συνέβαλε στο να βελτιώσει η συμμετέχουσα τις εξής εμπειρίες / δεξιότητες:
-να ενσωματώνει τη σύγχρονη τέχνη σε πρακτικές δραστηριότητες στην τάξη
-να αναπτύσσει οπτικές δεξιότητες, ώστε να κατανοεί πώς αντιδρούν οι καλλιτέχνες και οι σχεδιαστές στις πολιτιστικές και κοινωνικές προκλήσεις της εποχής τους
-ενίσχυσε τις δεξιότητες κριτικής σκέψης για την ανάλυση και τη διαμόρφωση των κύριων καλλιτεχνικών ρευμάτων της μοντέρνας και σύγχρονης τέχνης
-έγινε δεκτική σε εναλλακτικά συστήματα σκέψης, που αμφισβητούν τις επικρατούσες έννοιες και την κοινωνικο-πολιτισμική προκατάληψη
-απέκτησε δεξιότητες παρατήρησης και συζήτησης για τη σύγχρονη και σύγχρονη τέχνη και να βρίσκει πηγές δημιουργικότητας από την τέχνη που μας περιβάλλει
-η εκπαίδευση έγινε στα αγγλικά και βελτίωσε τις γλωσσικές της ικανότητες
-βελτίωσε τις επικοινωνιακές της δεξιότητες ολοκληρώνοντας ομαδικές και συνεργατικές εργασίες
Ειδήσεις από την Αγία Παρασκευή στο amarysia.gr