Ο Όμιλος Renault διαθέτει πλέον μια αξιοθαύμαστη γκάμα, που καλύπτει κάθε βασική κατηγορία και όλα τα γούστα των ενδιαφερόμενων αγοραστών! Μας ενθουσίασε φυσικά το νέο Clio, αλλά και το νέο Captur δεν πάει καθόλου πίσω! Ολικά αναβαθμισμένο, ξεκινά την πορεία του στην αγορά θέλοντας να συνεχίσει την επιτυχία του προκατόχου του ως το απόλυτο best-seller της κατηγορίας!
Το Captur είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα στη σύγχρονη ιστορία της Renault. Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2013 και αναδείχθηκε αμέσως ως το πρώτο σε πωλήσεις μικρό SUV στην Ευρώπη, μια θέση την οποία διατήρησε μέχρι και τις ημέρες μας, αφού και το 2019 ήταν το best-seller της κατηγορίας του. Δοκιμάσαμε, λοιπόν, την δεύτερη γενιά του Captur, που έχει όλα τα φόντα να συνεχίσει την ίδια πορεία! Κτισμένο πάνω στη νέα πλατφόρμα CMF-B του Groupe Renault, με διαθέσιμους όλους τους νέους turbo κινητήρες βενζίνης και diesel της, μαζί με plug-in υβριδική έκδοση, αλλά και LPG, κρατώντας τα δεδομένα υψηλά επίπεδα ασφαλείας του (5 αστέρια του EuroNCAP), ξεκίνησε ήδη στο δρόμο της επιτυχίας.
Ένας βασικός τομέας υπεροχής είναι ασφαλώς η εμφάνισή του. Οι γραμμές παραμένουν και πάλι στρογγυλεμένες, όμως οι επιφάνειες είναι πιο μυώδεις, οι «νευρώσεις» πιο έντονες και τα φώτα πιο μεγάλα. Οι αυξημένες του διαστάσεις το κάνουν πιο επιβλητικό από πριν. Ξεχωρίζουν οι προφυλακτήρες των αλουμινένιων ενθέτων και η η διχρωμία, με 11 διαφορετικά χρώματα για το αμάξωμα και 5 για την οροφή! Στο εσωτερικό ενσωματώθηκε η νέα σχεδίαση «Smart Cockpit» που είδαμε στο Clio. Κυριαρχεί η μεγάλη κάθετη οθόνη του συστήματος πολυμέσων στο κέντρο της κονσόλας, με διαγώνιο 9,3 ιντσών και πολύ ποιοτική γυάλινη επιφάνεια. Ένα πάνελ διακοπτών και τα περιστροφικά χειριστήρια για τον κλιματισμό με ψηφιακές ενδείξεις, συμπληρώνουν την πρωτοπόρα εικόνα. Μπροστά από τον οδηγό βρίσκεται ο πίνακας οργάνων με την ψηφιακή οθόνη με όλες τις ενδείξεις.
Ο turbo 4κύλινδρος κινητήρας βενζίνης των 1.333 κ.εκ. που δοκιμάσαμε αποδίδει 130 ίππους στις 5.000 στροφές και έχει αυξημένη μέγιστη ροπή 24,5 kgm διαθέσιμα μόλις από τις 1.600 στροφές. Πολύ καλές είναι οι επιδόσεις που προσφέρει το μοτέρ, αφού το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 9.6 sec, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 193 km/h. Με «ελεφρύ πόδι, η κατανάλωση μπορεί να περιοριστεί εύκολα στα 6-7 lt./100 km, με τη χρήση του «ECO».
Υπέροχο σε όλα τα εδαφικά τερέν, με σωστή ανάρτηση και τιμόνι, ελάχιστο θόρυβο στο εσωτερικό λόγω της βελτιωμένης ηχομόνωσης, το Captur παραπέμπει σε πολύ ακριβότερες κατηγορίες. Το νέο Captur είναι όμορφο, «οικογενειακά» πρακτικό, πολύ ποιοτικό και προσφέρει τη χαρά της οδήγησης. Το συγκεκριμένο μοντέλο κοστίζει 20.800 ευρώ, ενώ η έκδοση με τον 1.0 turbo των 100 ίππων ξεκινά από μόλις 16.880 ευρώ!
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 1.333 cc Ισχύς: 130 PS/5.000 rpm Ροπή: 24.5 kgm/1.600 rpm Επιτάχυνση 0-100 km/h: 9.6 sec Τελική ταχύτητα: 193 km/h Βάρος: 1.259 kg Χώρος αποσκευών: 422-536 lt. Τιμή: από 16.880 €.