Ήδη πριν το ξέσπασμα της επιδημίας, εντυπωσίασε την αγορά το λανσάρισμα ενός πανέμορφου μοντέλου, του Peugeot 2008 2ης γενιάς, που έρχεται πλήρως αναβαθμισμένο για να «αγωνιστεί» στη δύσκολη και πολυπληθή κατηγορία των μικρών SUV. Η Peugeot παρουσίασε το νέο 2008 έχοντας μεγάλους στόχους. Να ενισχύσει την παρουσία της στην ευρύτερη κατηγορία των SUV και να προσφέρει περισσότερα premium και hi-tech μοντέλα.
Το νέο 2008 είναι βασισμένο πάνω στη νεότερη CMP πλατφόρμα της Peugeot (όπως το νέο 208) και ακολουθεί τη νεότερη αισθητική φιλοσοφία των μοντέλων της, με τα λεπτά κάθετα LED φώτα ημέρας στο εμπρόσθιο τμήμα, όπου ξεχωρίζει και η κάθετη γρίλια της μάσκας με το λογότυπο της Peugeot, καθώς και το καπό με τις έντονες νευρώσεις. Πολύ ενδιαφέρον είναι και το πίσω μέρος, με τη λεπτή μαύρη οριζόντια λωρίδα που συνδέει τα LED φώτα και δημιουργεί ένα ενιαίο σύνολο. Ως προς τις διαστάσεις, το νέο Peugeot 2008 έχει κερδίσει αισθητά σε μήκος, φθάνοντας πλέον τα 4,3 μέτρα, ενώ μακρύτερο από πριν είναι και το μεταξόνι.
Αλλά και στο εσωτερικό του, με την υιοθέτηση του νέας γενιάς «i-cockpit 3D», το νέο μικρό SUV θέτει νέα δεδομένα στην κατηγορία του. Τo ταμπλό εντυπωσιάζει, ενσωματώνοντας έναν τρισδιάστατο πίνακα οργάνων, που παρέχει στον οδηγό όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Υπάρχειεπίσης άλλη μια ψηφιακή οθόνη πληροφόρησης με διάμετρο 7 ή 10 ιντσών, που φιλοξενεί τις ενδείξεις για το σύστημα πολυμέσων. Στη βάση των αεραγωγών, το ενιαίο πάνελ διακοπτών αεροπορικού τύπου φιλοξενεί επιπλέον τους νέους διακόπτες αφής του συστήματος πολυμέσων. Η ευρυχωρία αποτελεί σημαντικό στοιχείο του νέου Peugeot 2008 όπως και η αύξηση του χώρου αποσκευών, ο οποίος αγγίζει πλέον τα 434 λίτρα. Το δάπεδο μπορεί να ρυθμιστεί σε δύο διαφορετικά ύψη, δημιουργώντας έτσι έναν εντελώς επίπεδο χώρο μόλις αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα.
Νέα μοτέρ
Το νέο Peugeot 2008 εφοδιάζεται με τη νεότερη γκάμα βενζίνης και diesel, καθώς η Peugeot δίνει επιλογή ανάμεσα σε δύο εκδόσεις ισχύος 100 και 130 ίππων του 1.500άρη BlueHDI κινητήρα. Η ροπή του μοτέρ είναι αυξημένη και αγγίζει τα 30.6 kgm, διαθέσιμα μόλις από τις 1.750 σ.α.λ. Στο πεδίο των επιδόσεων, ο κινητήρας ικανοποιεί, με το 0-100 km/h σε 9,3 sec και την τελική ταχύτητα στα 195 km/h. Η κατανάλωση, πραγματικά δεν αφήνει χώρο για παράπονα, με 3.8 lt./100 km! Η οδηγική μας εμπειρία, τόσο στον αυτοκινητόδρομο όπου σε προκαλεί για μακρινά τα ταξίδια όσο και σε λογικές εκτός δρόμου διαδρομές, ήταν αλησμόνητη! Αθόρυβο, ευέλικτο, με απίθανη επιτάχυνση και πέδηση, γενικά ένα νέο στολίδι της Peugeot στον ανταγωνιστικό χώρο των SUV!