Εντυπωσιακό σε διαστάσεις και με το μεγαλύτερο μεταξόνιο της αγοράς, το Navara είναι αναμφισβήτητα το πιο ολοκληρωμένο pick up στην άσφαλτο, χάρη στο εξαιρετικό σύστημα διεύθυνσης, τα εξαιρετικά φρένα και την άψογη ανάρτηση.
Το αγαπημένο παιδί των οπαδών της εκτός δρόμου απόλαυσης διαθέτει την πιο φαρδιά και φιλόξενη καμπίνα της αγοράς, με σύγχρονη σχεδίαση και άφθονους αποθηκευτικούς χώρους. Ο «επιβατικός» χαρακτήρας της καμπίνας από πλευράς ποιότητας υλικών και συναρμολόγησης είναι πολύ έντονος και ο ιδιοκτήτης του δεν αισθάνεται την ανάγκη πιο «πολιτισμένης» εναλλακτικής λύσης, για τις υπόλοιπες δραστηριότητές του.
Η φαρδιά κεντρική κονσόλα, που εκτείνεται μέχρι τον μεγάλο, κλειστό αποθηκευτικό χώρο ανάμεσα στα δύο εμπρόσθια καθίσματα και η σχεδίαση του ταμπλό ακολουθεί σύγχρονα πρότυπα. Λιτός αλλά πλήρης ο πίνακας οργάνων, ικανοποιητικό το επίπεδο εργονομίας, αλλά μικρό το ντουλαπάκι του συνοδηγού.
Καθώς το τιμόνι και το κάθισμα ρυθμίζονται καθ’ ύψος, είναι εύκολο κανείς να βρει τη σωστή θέση οδήγησης.
Το άνοιγμα της εισόδου που αποκαλύπτει κάθε μια από τις πίσω πόρτες δεν εντυπωσιάζει, αλλά ούτε προβληματίζει όσους επιχειρήσουν να επιβιβαστούν στο χώρο του πίσω καθίσματος.
Κινητήρας-επιδόσεις
Ο σύγχρονος πετρελαιοκινητήρας common rail, με όγκο 2,5 λίτρα και ισχύ περίπου 175 ίππους, επιταχύνει πολύ γρήγορα το βαρύ όχημα (11,2΄΄), ενώ και η τελική ταχύτητα των 170 χ.α.ω. είναι υπεραρκετή για ένα άνετο και γρήγορο ταξίδι. Η παθητική και ενεργητική ασφάλεια του Navara δεν έχει να ζηλέψει τίποτε από τα καλύτερα αμιγώς επιβατικά αυτοκίνητα της εταιρείας και θεωρείται κορυφαία στην κατηγορία.
Χώρος φόρτωσης
Η καρότσα του Navara διαθέτει κορυφαίο πλάτος, τόσο συνολικά όσο και ανάμεσα στους θόλους των τροχών, ενώ οι υπόλοιπες διαστάσεις κινούνται στο μέσο όρο της κατηγορίας. Αυτό που σίγουρα θα προβληματίσει τον υποψήφιο αγοραστή που τον ενδιαφέρει το φορτίο είναι το πολύ περιορισμένο ωφέλιμο των μόλις 767 κιλών, κάτι που οφείλεται στο μεγάλο απόβαρο του αυτοκινήτου. Η τιμή του double cab δεν ξεπερνά τα 25.000 ευρώ, δηλαδή όσο ένα επιβατικό μεσαίας κατηγορίας!
Χρήστος Φωτιάδης