Η γκάμα του δημοφιλούς C4 ανανεώθηκε και εμπλουτίστηκε με την ένταξη του VTR’s, που διαθέτει υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.600 cc και απόδοση 150 ίππων.Οι βελτιώσεις στο εσωτερικό και εξωτερικό του είναι μικρές, αλλά εμφανείς και επιτυχημένες, ενώ αναβαθμισμένος είναι ο εξοπλισμός και η χρωματική παλέτα. Οι εξωτερικές αλλαγές βασίστηκαν στο στιλ του νέου C5 και δίνουν το στίγμα της νέας γραμμής Citroen.
Ο κινητήρας τούρμπο είναι αποτέλεσμα συνεργασίας με την BMW και εξασφαλίζει μικρότερη κατανάλωση και χαμηλότερες εκπομπές καυσαερίων. Η μέση κατανάλωση είναι κάτω απ’ τα 7 λίτρα/100 χλμ, η επιτάχυνση 8,4´´ /100 χλμ και η τελική ταχύτητα 211 χ.α.ω. Και οι τρεις τιμές εντυπωσιάζουν, για ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας και τιμής.
Πράγματι, για να αποκτήσετε το VTR’s χρειάζεστε μόλις 17.600 ευρώ, ενώ το Exclusive που οδηγήσαμε απαιτεί 850 ευρώ επιπλέον, για τον υπερπλήρη εξοπλισμό του. Ενδεικτικά αναφέρουμε τους 6 αερόσακους, τον κλιματισμό 2 χωνών, το cruise control, τους αναδιπλούμενους καθρέφτες, το δερμάτινο σαλόνι, τις ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και ένα σωρό ακόμη “αυτονόητα” για την Citroen καλούδια.
To μπορντό hatchback της δοκιμής μας έγινε αχώριστος σύντροφος στην πόλη και την εθνική, δείχνοντάς μας τα ξεχωριστά χαρίσματα της οδήγησής του. Αθόρυβη λειτουργία του κινητήρα, σε βαθμό… ενοχλητικό, επειδή έρχεται σε αντίθεση με την εντυπωσιακή του ισχύ και την ελαστικότητά του. Η 6η ταχύτητα ρίχνει ακόμη περισσότερο την κατανάλωση και τον θόρυβο, μετατρέποντας ένα μακρινό ταξίδι σε ευχάριστη ψυχαγωγία.
Οι κορυφή του WRC πλούτισε το C4 με ξεχωριστά χαρίσματα στις στροφές, όπου τα κρατήματά του είναι απίστευτα. Γενικά, οι αντίξοες συνθήκες των ελληνικών δρόμων δεν το τρομάζουν, αντίθετα φροντίζει για την… καλοπέραση του οδηγού! Η νέα Citroen είναι εδώ και επιδιώκει να βρεθεί ακόμη πιο ψηλά…
Χρήστος Φωτιάδης