Το όνομα Subaru παραπέμπει αυτόματα σε υψηλή τεχνογνωσία, νεωτερισμούς, ασφάλεια, τετρακίνηση, απόλυτη άνεση και αθάνατους κινητήρες. Το νέο Legacy («κληρονομιά») επιβεβαιώνει το όνομα αυτό και ξεπερνά τα δεδομένα της… κληρονομιάς.
Αν μέχρι τώρα η εμφάνιση ορισμένων μοντέλων της ιαπωνικής εταιρείας άφηνε μικρά περιθώρεια για… γκρίνιες, το νέο Legacy τις διαψεύδει κατηγορηματικά, με την εντελώς «ευρωπαϊκή» του αύρα. Τόσο εξωτερικά, όπου μπορούν να γίνουν συγκρίσεις μόνο με κορυφαία ιαπωνικά και ευρωπαϊκά μοντέλα της κατηγορίας, όσο και εσωτερικά. Οι χώροι είναι εκπληκτικοί και η άνεση ταξιδίου απίστευτη.
΄Οσο για τα υπόλοιπα, αυτά δεν αποτελούν καθόλου έκπληξη! Ο δίλιτρος ατμοσφαιρικός κινητήρας με τους 150 ίππους τα φέρνει καλά βόλτα με τον ενάμιση τόνο βάρους και τα περίπλοκα προηγμένα συστήματα τετρακίνησης. Το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ενδιαφέρεται περισσότερο για την αθόρυβη λειτουργία σε ταξίδι και λιγότερο για τις… αγωνιστικές καταβολές της μάρκας. Το ίδιο ακριβώς κάνει και η ανάρτηση, που απορροφά κάθε μικρό και μεγάλο κραδασμό.
Το σύστημα AWD με τα τρία διαφορικά -σήμα κατατεθέν της Subaru- κάνει και εδώ τα θαύματά του. Γεγονός που εγγυάται την απόλυτη ασφάλεια των επιβαινόντων, με ταυτόχρονη οδηγική ομορφιά. Φυσικά, το Legacy δεν είναι… Impreza, αλλά σίγουρα υπάρχουν αισθητά ίχνη των παραδόσεων της Subaru. Οι περίπου 31.000 ευρώ που απαιτούνται, βρίσκονται σε λογικό επίπεδο και κοντά στους βασικούς ανταγωνιστές. Γιατί, άλλωστε, να προτιμήσει κάποιος τον γερμανικό ανταγωνισμό, όταν οι Ιάπωνες προσφέρουν ένα καλύτερο αυτοκίνητο;
Ας μην ξεχνάμε ότι το Legacy επιταχύνει (0-100) σε 9,5΄΄ και η τελική του ξεπερνά τα 200 χ.α.ω. Η δε κατανάλωση μόλις αγγίζει τα 10 λίτρα/100 χλμ, τιμή εξαιρετική. Μια βόλτα στην έκθεση Subaru της Λ. Κηφισιάς θα κεντρίσει σίγουρα το ενδιαφέρον σας…
Χρήστος Φωτιάδης