Το Corsa αποτελεί τα τελευταία χρόνια ένα ισχυρό χαρτί για την Opel, γεγονός που αποτυπώνεται σαφώς στις στατιστικές πωλήσεων. Δίκαια, λοιπόν, αναμέναμε την εμφάνιση του πλήρως ανανεωμένου «ενδιάμεσου» μοντέλου. Το αποτέλεσμα δικαιώνει τους υπεύθυνους της εξέλιξής του, αφού είναι ένα αυτοκίνητο εξίσου καλό για την πόλη, αλλά και για αποδράσεις. Αρκεί να μην κουβαλάτε πολλές αποσκευές.
Η γερμανική εταιρεία, βλέποντας ότι το Astra σημειώνει ρεκόρ επιτυχίας, αποφάσισε να προσαρμόσει το ίδιο concept και στην κατηγορία υπερ-μίνι. Η τέταρτη γενιά του Opel Corsa θεωρείται η κορυφαία της εξελικτικής αλυσίδας του συγκεκριμένου μοντέλου. Η χρονική στιγμή ανανέωσης του μοντέλου δεν επιλέχτηκε τυχαία, αφού η μικρή κατηγορία οχημάτων αναβαθμίζει την εικόνα των μοντέλων της Opel σε όλα τα επίπεδα. Στην ίδια κατηγορία βρίσκονται τα Fiat Grande Punto, Peugeot 207, Renault Clio και Toyota Yaris.
Αισθητικά και τεχνικά πλεονεκτήματα
Αποπνέοντας έντονη αθλητική εικόνα, το νέο Corsa αγγίζει το 1,707 μ. πλάτος και 1,494 μ. ύψος. Το μπροστινό μέρος θυμίζει αρκετά το Tigra, ενώ το πίσω θα μπορούσε άνετα να βρίσκεται σε κουίζ «βρείτε τις διαφορές» σε σχέση με το Astra! Το εσωτερικό, μοντέρνο και δυναμικό όσο ποτέ, είναι αρκετά ευρύχωρο και διαθέτει πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα. Ο διάκοσμος ξεχωρίζει για την ποιότητα κατασκευής και τη σωστή εργονομία, αλλά αυτό που κάνει πραγματική εντύπωση είναι το νέο σύστημα flexfil, το οποίο δεν είναι τίποτα άλλο παρά μία πτυσσόμενη σχάρα για δύο ποδήλατα που λειτουργεί ως απλό συρτάρι στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Το μεγαλύτερο ατού του νέου Corsa, όμως, είναι η αξία του σε αντιστοιχία με την τιμή του.
Παρόλο που το νέο μοντέλο εμφανίζει καλύτερη οδική συμπεριφορά από το προηγούμενο και η ποιότητα κύλισης είναι εμφανώς βελτιωμένη, είναι αρκετά βαρύ, όχι αρκετά σβέλτο, ενώ ο κινητήρας 1,4 τα καταφέρνει αρκετά καλά. Όταν δοκιμάσουμε τους μικρότερους κινητήρες, θα σας πούμε τις εντυπώσεις μας.
Προσιτή τιμή
Το νέο Corsa βγαίνει τόσο σε τρίθυρη όσο και σε πεντάθυρη έκδοση. Το τρίθυρο διαφοροποιείται από την έντονη κλίση του πίσω μέρους της οροφής και τα διαφορετικά φωτιστικά σώματα, που το κάνουν να δείχνει πιο… κουπέ.
Οι τιμές του ξεκινούν από τα 10.590 ευρώ για τη βασική έκδοση Essentia με τον κινητήρα 1.0, που περιλαμβάνει, μεταξύ των άλλων, 4 αερόσακους, ABS, κλιματισμό, ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό και εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα. Η πεντάθυρη έκδοση επιβαρύνεται με 400 ευρώ επιπλέον.
Νίκη Γεωργαντά