Στο… ρομαντικό περιβάλλον του Σουνίου, ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota Hellas Αρ. Αραβανής, η Διευθύντρια Επικοινωνίας Κλαίρη Χατζηγιάννη και το εκλεκτό επιτελείο της εταιρείας παρουσίασαν την πλούσια γκάμα κινητήρων εσωτερικής καύσης και ηλεκτρισμού της Toyota, που παρέχουν στους καταναλωτές μια μεγάλη ποικιλία επιλογών.
Μέσα από τις παρουσιάσεις και τις απαντήσεις που δόθηκαν σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, φάνηκαν τα φιλόδοξα μελλοντικά σχέδια της μεγάλης ιαπωνικής εταιρείας. Ας μην ξεχνάμε ότι η Toyota βρίσκεται σταθερά στην πρώτη ή δεύτερη θέση διεθνώς, ενώ στην Ελλάδα έχει «κατασκηνώσει» στην κορυφή επί τουλάχιστον μια δεκαετία! Μετά από τις δυσκολίες που έφερε η Φουκουσίμα και τα λοιπά καιρικά φαινόμενα στην Ανατολική Ασία το 2010-2011, η Toyota αναμένεται να επιστρέψει στην πρώτη παγκόσμια κατάταξη το 2012, λόγω και την πλουσιότατης γκάμας της.
Ο κ. Αραβανής περιέγραψε γλαφυρά την κατάσταση της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου, η οποία ξεκίνησε από το ύψος των 303.000 πωλήσεων το 2007, για να γκρεμιστεί στις 103.000 το 2011 ! ΄Οσο για το τρέχον έτος, το σύνολο των πωλήσεων θα κινηθεί στις 60.000, περιλαμβανομένων των ελαφρών φορτηγών και των εταιρικών στόλων! Δηλαδή, οι καθαρές πωλήσεις θα είναι κάπου 40.000 ! Η Toyota στοχεύει στο 13% της αγοράς, φυσικά στην πρώτη θέση.
Τα όπλα της Toyota για αυτές τις επιτυχίες είναι η πληρέστατη γκάμα στις μικρές κατηγορίες, οι εναλλακτικές επιλογές κινητήρων, η παρουσίαση πολλών νέων μοντέλων και η γνωστή πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρείας, που δημιουργεί πιστούς πελάτες.
“Always a better way”
Αυτό είναι το σλόγκαν της Toyota, με το οποίο εκφράζεται η στρατηγική της σε όλα τα επίπεδα:
-Δοκιμές των αυτοκινήτων της σε ακραίες καιρικές συνθήκες και σε κάθε είδος οδοστρώματος. Ρεκόρ συμμετοχών στα δύσκολα test της TUV, με τα καλύτερα αποτελέσματα.
-Test ασφαλείας με υπερσύγχρονες κούκλες, που προσομοιώνουν το ανθρώπινο σώμα στην κάθε λεπτομέρειά του, ακόμη και τα εσωτερικά όργανα!
-Υπεροχή στο After Sales και εγγύηση 180.000 χιλιομέτρων!
Το αυτοκίνητο σήμερα ξαναγίνεται επένδυση, αφού η αντικατάστασή του γίνεται δυσκολότερη. ΄Ετσι, η αγορά ενός Toyota εξασφαλίζει όλα τα παραπάνω πλεονεκτήματα συν την υψηλή αξία μεταπώλησης.
Θυμίζουμε ότι στις μικρές κατηγορίες η Toyota διαθέτει τα IQ και Aygo (Α), το Yaris (B) και τα Auris, Verso-S και Urban Cruiser (C). Σε πολλά από αυτά υπάρχει η δυνατότητα επιλογής μεταξύ κινητήρων βενζίνης, diesel, αερίου και υβριδικών.
Τεράστια εμπειρία στα υβριδικά
Είναι γνωστή η πρωτοπορία της Toyota σ΄αυτή την κατηγορία. Από το Prius 1 το 1997 μέχρι σήμερα έχουν γίνει σοβαρές αλλαγές και βελτιώσεις.
Χρήστος Φωτιάδης