Mετά την αποχώρηση της επί σειρά ετών «Yπεύθυνης Eπικοινωνίας» της Honda, ανέλαβε «προσωρινά» τις επαφές με τους δημοσιογράφους η Aλεξάνδρα Σουπιάδου. Aν και πολύ νέα, δίχως προηγούμενη επαγγελματική εμπειρία, απέδειξε σε ελάχιστο χρονικό διάστημα ότι «κάτι είναι σάπιο στο βασίλειο της Δανίας»! Mε αμεσότητα και συνέπεια, δίχως τα γνωστά «τηλεφωνήματα της ταλαιπωρίας», μάς εξυπηρέτησε πλήρως και μας «επέτρεψε» να έχουμε άποψη για τα αυτοκίνητα της Honda και να στηρίξουμε τον τοπικό dealer κ. H. Σωτηρόπουλο.
Στο θέμα αυτό θα επανέλθουμε, με αναλυτικό σημείωμα, αφού αποτελεί μάστιγα για τον κλάδο η υπερφίαλη συμπεριφορά κάποιων «υπευθύνων». Όσο για την Aλεξάνδρα, ας ευχηθούμε να γίνουν αντιληπτές οι ικανότητές της από την εταιρεία Σαρακάκη, ώστε να μην χαθή μια μεγάλη ευκαιρία…
Χ.Α.Φ.
Άλλο αυτοκίνητο
Η Honda, μετά το Civic, αποφάσισε να εντυπωσιάσει με την αναβάθμιση ενός ακόμη μοντέλου, του CR-V. Ριζικά ανανεωμένο από το προηγούμενο, του ταιριάζουν λέξεις όπως: δυναμικότητα, στυλ, ευρυχωρία και πρακτικότητα. Όπως και να έχει, η ιαπωνική εταιρεία έχει κάνει καλή δουλειά, κάτι που εύκολα διακρίνει κάποιος από την ποιότητα του αυτοκινήτου σε όλους τους τομείς.
Αίσθηση του χώρου
Το ανανεωμένο SUV 2.0 λίτρων με 150 ίππους έχει 10 εκατοστά πιο κοντό μεταξόνιο από το προηγούμενο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι χάνει την ευρυχωρία του. Το αναπαυτικό σαλόνι προσφέρει ένα ευχάριστο ταξίδι, ενώ οδηγός και συνοδηγός δεν χρειάζεται να κάνουν υποχώρηση για να βολευτούν. Ένα από τα δυνατά σημεία του μοντέλου είναι ο χώρος για τις αποσκευές, που φτάνει τα 524 λίτρα, ενώ υπάρχει και αρκετός διαθέσιμος χώρος για μικροαντικείμενα.
Εσωτερική αναβάθμιση
Ακολουθώντας το σχεδιαστικό πρότυπο της Honda, το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι ίσως περισσότερο πρακτικό απ' ό,τι αναμέναμε. Τις εντυπώσεις κερδίζουν πρωτότυπες λεπτομέρειες, όπως η μετατόπιση του κιβωτίου ταχυτήτων στην κεντρική κονσόλα, αλλά και το χειρόφρενο με την περίεργη λαβή και τοποθέτηση. Σχεδόν άψογη εργονομία και πολλά ηλεκτρονικά βοηθήματα, από τα οποία ξεχωρίζει το CMBS (Collision Mitigation Brake System), το οποίο προειδοποιεί τον οδηγό ηχητικά, σφίγγοντας ελαφρώς τις ζώνες και χρησιμοποιώντας ελαφρύ φρένο, αν η απόσταση από το προηγούμενο όχημα μειώνεται επικίνδυνα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Φιλική οδική συμπεριφορά είναι ο χαρακτηρισμός που ταιριάζει στο αναβαθμισμένο CR-V. Διάφορα στοιχεία μπορούν να το χαρακτηρίσουν ακόμα «πρεσβευτή της ασφάλειας», όπως η βελτιωμένη ταχύτητα αντίδρασης στην εμπλοκή του πίσω διαφορικού ή η αυξημένη διαδρομή των αναρτήσεων, η οποία δεν επιτρέπει στο όχημα να ενοχληθεί από τις λακκούβες… Ο κινητήρας του εμφανίζεται αρκετά δυναμικός, αλλά το βάρος του οχήματος ίσως να μην το βοηθάει να κινηθεί πιο γρήγορα, ειδικά όταν είναι παραφορτωμένο. Μερικές δυσκολίες υπάρχουν στην οδήγησή του εκτός δρόμου, γι' αυτό το καλύτερο θα ήταν να παραμένει το όχημα εντός ασφάλτου.
Η τιμή των 34.400 ευρώ είναι πολύ λογική, με βάση αυτά που προσφέρει το SUV της Honda. Βέβαια, αυτή μπορεί να φτάσει τα 45.800 ευρώ, για την υπερπλήρη έκδοση Executive, με αυτόματο κιβώτιο.
NIKH ΓEΩPΓANTA