Παρά την εποχή λιτότητας, η αντιπροσωπεία της Mitsubishi στην Ελλάδα (Αφοι Σαρακάκη) οργάνωσε άλλη μια επιτυχημένη παρουσίαση νέων μοντέλων της, στην οποία δεν υπήρχαν αποκλεισμοί δημοσιογράφων, αφού είναι γνωστό ότι ο Όμιλος Σαρακάκη δεν τους «κατηγοριοποιεί»! Αντίθετα, χάρη και στον πολύπειρο επικεφαλής Επικοινωνίας Γιώργο Παππά, η εταιρεία αντλεί το maximum από όλα ανεξαιρέτως τα ελληνικά ΜΜΕ, με ανεπαίσθητο κόστος! Αλλά το παραπάνω γεγονός δεν ξενίζει κανέναν, αφού το αυτονόητο και λογικό ταυτίζεται στο χώρο με την εξαίρεση!
Στο φθινοπωρινό Λουτράκι έγινε η στατική παρουσίαση των βελτιώσεων στα δύο αγαπημένα μας τετρακίνητα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρείας, το πασίγνωστο πια crossover ASX και το χρήσιμο «εργαλείο» επαγγελματιών και αγροτών, το L200.
Σημειώστε ότι το υπέροχο ASX , στα τέσσερα μόλις χρόνια της εμπορικής του πορείας έχει καταγράψει 250.000 πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ στην Ελλάδα κυκλοφορούν ανάμεσά μας σχεδόν 3.000 ASX! Η εξωτερική όψη του νέου ASX διακρίνεται από τους νέους προφυλακτήρες, βαμμένους στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ στο εσωτερικό ο περιστροφικός διακόπτης της τετρακίνησης αντικαταστάθηκε με έναν πιεζόμενο. Επίσης, προστέθηκε ανανεωμένη πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων για βελτιωμένη συμπεριφορά και οδηγική άνεση, υφάσματα εσωτερικού, και χρωμιωμένο ένθετο στις εμπρός πόρτες. Στην οδήγηση δεν διακρίναμε σοβαρές διαφορές, άλλωστε τα περιθώρια βελτίωσης είναι ελάχιστα… Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει την τετρακίνηση ,ενώ στις άλλες εκδόσεις το ASX είναι προσθιοκίνητο. Επίσης οι αλλαγές στην πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων εξάλειψαν τις τάσεις πλεύσεις του αμαξώματος σε πολύ υψηλές ταχύτητες, που παρουσίαζε το προηγούμενο μοντέλο. Τέλος. ελαφρώς βελτιωμένο είναι και το κιβώτιο ταχυτήτων.