Το μικρό crossover της Honda υπέστη εκτεταμένο facelift και διατίθεται προς το παρόν με βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων και 130 ίππων, με την επιλογή μεταξύ χειροκίνητου κιβώτιου 6 σχέσεων ή συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης CVT, που ήταν και αυτό που δοκιμάσαμε.
Ας μην ξεχνάμε ότι η πρώτη γενιά HR-V, το 1998, ήταν αυτή που «ίδρυσε» την κατηγορία των μικρών crossover και… χάλασε κόσμο! Δυο δεκαετίες αργότερα, η «αύρα» του παραμένει ολοζώντανη και επιπλέον η τεχνολογία που το διέπει έχει γίνει απόλυτα σύγχρονη. Αισθητικά ξεχωρίζει από τη νέα μάσκα όπου κυριαρχεί το χρώμιο, ενώ πλήρως ανασχεδιασμένα είναι τόσο τα φώτα όσο και ο προφυλακτήρας εμπρός. Το αιχμηρό εμπρός μέρος, οι ανάγλυφες πλαϊνές επιφάνειες, οι κρυφές χειρολαβές στις πίσω πόρτες και το “κουπέ σβήσιμο” της οροφής, συμπληρώνουν τη θετική εικόνα.
Στο εσωτερικό, η υπερυψωμένη κεντρική κονσόλα με την piano black επένδυση φέρνει το λεβιέ του κιβωτίου στο ιδανικό ύψος και δημιουργεί πρακτικές θήκες, ενώ ο πίνακας οργάνων με τον ιδιαίτερο φωτισμό και η οθόνη αφής του συστήματος κλιματισμού καθορίζουν την premium εικόνα της καμπίνας. Μεγάλη είναι και η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, στα 470 λίτρα (1.533 λίτρα με αναδιπλωμένα καθίσματα), ενώ διακρίνεται ακόμη για το ιδανικό σχήμα του, το μεγάλο άνοιγμα, το χαμηλό κατώφλι και τον έξτρα αποθηκευτικό χώρο κάτω από το δάπεδο.
Ο ατμοσφαιρικός 1.5 i-VTEC βενζινοκινητήρας αποδίδει 130 ίππους στις 6.600 rpm και 155 Nm ροπής στις 4.600 rpm ενώ επιταχύνει πολύ ικανοποιητικά και εξασφαλίζει υψηλή ταχύτητα (0-100 km/h σε 10,2 sec και τελική ταχύτητα 192 km/h), με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (6,6 lt/100 km). Η οδήγησή του είναι μια απόλαυση και στο ταξίδι δεν κουράζει καθόλου. Εξαίρετη ανάρτηση και πρόσφυση, άριστο κράτημα στις στροφές, άψογη ηχομόνωση, συμπληρώνουν τις αρετές του!
Η τιμή του θεωρείται λογικότατη, αφού στη βασική έκδοση Comfort ξεκινά από τα 22.325 ευρώ με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων μεταλλικό χρώμα, 6 αερόσακους, σύστημα ελέγχου της ευστάθειας VSA, ζάντες αλουμινίου 16’’, αυτόματο κλιματισμό, ράδιο-CD με Bluetooth/USB/AUX, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, cruise control, αυτόματα φώτα, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, ηλεκτρικό χειρόφρενο, Hill Start Assist και σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος CTBA.