«Δεν έχεις δεύτερη ευκαιρία όταν θέλεις να κάνεις μια καλή πρώτη εντύπωση.» Με αυτά τα λόγια, ο κ. Olivier François, ο πρόεδρος της Fiat και Chief Marketing Officer της FCA, εξηγεί πως η αποκάλυψη του νέου ηλεκτρικού 500 θα έπρεπε είναι μια πολύ ξεχωριστή διαδικασία αντάξια του θρυλικού ονόματος «500». Με τα ίδια λόγια ξεκινά και το πρώτο ντοκιμαντέρ της Fiat που δημιουργήθηκε για να δείξει το 6μηνο ταξίδι της δημιουργίας των τριών μοναδικών ειδικών εκδόσεων του νέου ηλεκτρικού Fiat 500, από την πρώτη συνάντηση των συντελεστών στο Fiat Centro Stile στο Τορίνο, μέχρι την παρουσίαση των αυτοκινήτων στο Μιλάνο τον περασμένο Μάρτιο. Τρία αυτοκίνητα που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με τρεις θρυλικές «Made in Italy» εταιρείες: τις Armani, Bvlgari και Kartell.
Το σύντομο video, διάρκειας περίπου 15 λεπτών, παρουσιάζει μια καταιγιστική αλληλουχία συναντήσεων, συζητήσεων και διαδικασιών που εστιάζουν στην ομαδική προσπάθεια και το πάθος των σχεδιαστών, οι οποίοι εργάζονται για να εκφράσουν την κορυφαία έκφραση του «Made in Italy» δίπλα στο νέο ηλεκτρικό Fiat 500. Τα τρία μοναδικά μοντέλα ενσαρκώνουν τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά των δημιουργών τους, διατηρώντας ως κοινό παρανομαστή το όραμα που εκφράζει συνολικά το νέο ηλεκτρικό Fiat 500 για την προστασία του πλανήτη.
Σημείο καμπής στην ιστορία, αναμφίβολα αποτελούν οι στιγμές έντασης μόλις ανακοινώνεται η ακύρωση της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης και θα πρέπει να βρεθεί και να εφαρμοστεί σε ελάχιστο χρόνο ένα εναλλακτικό πλάνο για την παρουσίαση των μοντέλων, η οποία τελικά πραγματοποιείται στο Μιλάνο. Το κοινό μπορεί να παρακολουθήσει το ντοκιμαντέρ «One-Shot» μέσω των καναλιών της Fiat στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (YouTube, Facebook και Instagram), Η παραγωγή έγινε από το VICE Ιταλίας και ακολουθεί το γνώριμο, ξεχωριστό, όσο και άμεσο τρόπο που χαρακτηρίζουν τις δημιουργίες του καναλιού.