Το 75% των νέων 14-25 ετών, οι λεγόμενοι Millennials, θεωρούν τον ηλεκτρονικό υπολογιστή καλύτερο μέσο ψυχαγωγίας από την τηλεόραση, σύμφωνα με έρευνα της Deloitte στην οποία συμμετείχαν 8.800 καταναλωτές ηλικίας 14-75 ετών από τη Βραζιλία, τη Γερμανία, την Ιαπωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ. Τα αποτελέσματα της έρευνας φανερώνουν ότι οι Millennials παρουσιάζουν εντυπωσιακές ομοιότητες στις προτιμήσεις και στη συμπεριφορά τους όσον αφορά την κατανάλωση νέων ψηφιακών μέσων και αποτελούν μία παγκόσμια γενιά καταναλωτών που πρωτοπορεί και υιοθετεί γρήγορα τις νέες τεχνολογίες.
Οι Millennials είναι η γενιά που αφιερώνει τον περισσότερο χρόνο στα ηλεκτρονικά παιχνίδια, στη μουσική και στη χρήση του διαδικτύου για κοινωνική συναναστροφή σε σχέση με τις υπόλοιπες.
Σύμφωνα με την έρευνα της Deloitte, το 80% ψάχνει, «κατεβάζει» και ακούει μουσική από το διαδίκτυο σε τακτική βάση, ενώ το 73% χρησιμοποιεί το διαδίκτυο πολύ συχνά για κοινωνική δικτύωση και άμεση επικοινωνία. Παράλληλα, το 59% χρησιμοποιεί το κινητό τηλέφωνο ως μέσο ψυχαγωγίας, σε σύγκριση με το 33% του συνόλου των καταναλωτών. Την ίδια στιγμή, οι Millennials αφιερώνουν κατά το ένα τρίτο λιγότερο χρόνο στην τηλεόραση από τις υπόλοιπες γενιές.
Η αυξανόμενη ζήτηση των καταναλωτών για ψηφιακό περιεχόμενο που διατίθεται από πολλές πηγές, σε διαφορετικές μορφές και υποστηρίζει διάφορα συστήματα, δημιουργεί νέες πηγές εσόδων για τους παρόχους τεχνολογίας, καθώς οι προσωπικοί υπολογιστές, τα κινητά τηλέφωνα και οι μικρές φορητές συσκευές γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλείς. Η πλειοψηφία των καταναλωτών σε όλες τις χώρες συμφωνεί ότι ο ηλεκτρονικός υπολογιστής έχει εξελιχθεί σε καλύτερο μέσο ψυχαγωγίας από την τηλεόραση, ενώ και το κινητό τηλέφωνο έχει καταφέρει να κατακτήσει μία θέση ανάμεσα στα μέσα ψυχαγωγίας. Περίπου το 50% των καταναλωτών από όλες τις χώρες παρακολουθεί ταινίες και άλλα βίντεο στο διαδίκτυο, και θέλει τη δυνατότητα να μεταφέρει με ευκολία το ψηφιακό περιεχόμενο από συσκευή σε συσκευή.
Η εξέλιξη του κινητού τηλεφώνου, οι δυνατότητες που προσφέρει και οι εφαρμογές που μπορεί να υποστηρίξει το έχουν μετατρέψει σε ένα νέο μέσο ψυχαγωγίας.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας της Deloitte, ένας στους τρεις καταναλωτές όλων των ηλικιών χρησιμοποιεί τις δυνατότητες του κινητού τηλεφώνου, όπως τη φωτογραφική μηχανή, για να διασκεδάσει (50% στη Βραζιλία, 34% στην Ιαπωνία, 33% στο Ηνωμένο Βασίλειο, 32% στις ΗΠΑ και 26% στη Γερμανία). Παράλληλα, περίπου το 20% των καταναλωτών από όλες τις χώρες χρησιμοποιεί σε καθημερινή βάση το κινητό τηλέφωνο για να παρακολουθήσει βίντεο από ιστοσελίδες όπως το YouTube, καθώς και τηλεόραση, ταινίες και ειδήσεις. Οι Millennials αποτελούν τους κύριους χρήστες των εφαρμογών του κινητού τηλεφώνου που εκτείνονται πέρα από την αποδοχή και την πραγματοποίηση μίας κλήσης, όπως των παιχνιδιών, της μουσικής και της χρήσης του διαδικτύου.