Στο «ψυγείο» μπαίνουν οι μετά πολλών τυμπανοκρουσιών οι ανακοινωθείσες από τον «πρώην» Γιώργο Σουφλιά, επεκτάσεις της Αττικής Οδού. Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρη Ρέππα, οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού σχεδιάστηκαν με μεγάλη προχειρότητα, καθώς ένα τμήμα τους, που αφορά τον κόμβο Μεσογείων μέχρι την Αγία Μαρίνα και τα Καλύβια είναι εκτός του Ρυθμιστικού Σχεδίου της Αθήνας, αλλά και ο κόμβος σύνδεσης Σπάτων – Αεροδρομίου είναι εκτός μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων.
Σύμφωνα, με τον Δ. Ρέππα, το έργο ενδέχεται να επαναδημοπρατηθεί τον επόμενο χρόνο, αλλά θα πρέπει να είναι μικρότερης έκτασης ώστε να είναι και βιώσιμο. Έχει υπολογιστεί ότι με τον υφιστάμενο σχεδιασμό ο προϋπολογισμός του θα έφτανε σε επίπεδο – μαμούθ, καθώς μόνο η δαπάνη των απαλλοτριώσεων θα ξεπερνούσε το 1 δισ. ευρώ. Πολλοί «γρίφοι» για τις «βιασύνες» θα λύνονταν, αν γίνονταν γνωστοί οι μεγαλο-ιδιοκτήτες των προς απαλλοτρίωση εκτάσεων…
Μαρία Ζαρίφη