Τη διαβεβαίωση ότι δεν θα υπάρξει καμία απολύτως επιβάρυνση στις χρεώσεις των συνδρομητών του διατυπώνει ο ΟΤΕ, με αφορμή το πρόβλημα που δημιουργήθηκε σε ορισμένους από τους τελευταίους λογαριασμούς, οι οποίοι περιελάμβαναν ως οφειλή και το ποσό του προηγούμενου λογαριασμού, παρά το γεγονός ότι είχε εξοφληθεί εμπρόθεσμα.
Το πρόβλημα που δημιουργήθηκε οφείλεται σε πρόβλημα του νέου λογισμικού στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές του Οργανισμού, όπως ανακοίνωσε ο ΟΤΕ. Σε ανακοίνωσή του ζητά την κατανόηση των πελατών του και διευκρινίζει ότι οι παραπάνω πελάτες θα καταβάλουν μόνο την τρέχουσα οφειλή, δηλαδή μόνο το ποσό που αντιστοιχεί στον τρέχοντα λογαριασμό. Επίσης, εάν η πληρωμή γίνεται μέσω πάγιας εντολής, θα χρεωθεί μόνο το ποσό που αναλογεί στον τρέχοντα λογαριασμό, και τέλος, αν κάποιοι πελάτες έχουν ήδη πληρώσει εκ νέου το ποσό, αυτό θα πιστωθεί στον επόμενο λογαριασμό.
Η ανακοίνωση του ΟΤΕ καταλήγει ότι η εκ παραδρομής αυτή χρέωση δεν επιφέρει καμία επιβάρυνση στους παραπάνω πελάτες και ούτε αποτελεί αιτία διακοπής της τηλεφωνικής τους σύνδεσης.