Οι υψηλές καλοκαιρινές θερμοκρασίες και η ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος επηρεάζουν θετικά τις πωλήσεις παγωτού γενικότερα και της Nestle Hellas ειδικότερα. Οι τελευταίες αναμένεται να αυξηθούν κατά 10% τη φετινή χρονιά. Εξάλλου, όπως επισημαίνει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Ευάγγελος Καλούσης, στόχοι της Nestle Hellas είναι αρχικά να διατηρήσει και εν συνεχεία να ενισχύσει τα μερίδια που κατείχε η Δέλτα στην αγορά του παγωτού, να εντείνει τις εξαγωγές σε χώρες όπως η Ρωσία (έχουν εξαχθεί ήδη 4 εκατ. τεμάχια) και να διεισδύσει με αποτελεσματικότερο τρόπο στον χώρο του επαγγελματικού παγωτού. Παράλληλα, η εταιρεία θα επιχειρήσει να αξιοποιήσει την ισχυρή παρουσία της -λόγω των προϊόντων καφέ- στα κέντρα μαζικής εστίασης, με έμφαση στις αλυσίδες καφέ και τις μεμονωμένες καφετέριες, ώστε να καθιερώσει και τα παγωτά της.
Σύμφωνα με τον κ. Καλούση, η Nestle Hellas, στη συνέχεια της εξαγοράς της Δέλτα, δρομολόγησε σειρά επενδύσεων που έφθασαν πέρσι τα 8,2 εκατ. ευρώ, ενώ για φέτος υπολογίζονται σε πάνω από 10 εκατ. ευρώ. Οι τελευταίες θα κατευθυνθούν σε έργα αναβάθμισης των οκτώ εργοστασίων της εταιρείας, εντός κι εκτός Ελλάδος, τα οποία αναμένεται να συμβάλουν στη βελτίωση της παραγωγικότητάς τους.
Σημειώνεται ότι το μερίδιο της Nestle Hellas στα παγωτά διαμορφώνεται στο 41,7% (με βάση τα στοιχεία του 2006), ενώ οι πωλήσεις της ανέρχονται σε 120,8 εκατ. ευρώ, με στόχο να αυξηθούν φέτος κατά 6%.