Η οργανική και γεωγραφική ανάπτυξη αποτελούν τους βασικούς άξονες της στρατηγικής που θα ακολουθήσει ο Όμιλος την τριετία 2007-2009. Η πρώτη θα επιτευχθεί μέσω περαιτέρω επενδύσεων στις κατηγορίες των καλλυντικών ευρείας διανομής, των προϊόντων οικιακής χρήσης, υγείας και φροντίδας, καθώς και μέσω στρατηγικών συνεργασιών. Η γεωγραφική ανάπτυξη θα «περνά» από την εδραίωση της παρουσίας του Ομίλου σε υφιστάμενες αγορές και στην περαιτέρω διείσδυση σε Ρωσία, Ουκρανία, Τουρκία και Ουγγαρία.