Ειδικότερα, η ολοκλήρωση των επενδύσεων εκσυγχρονισμού του διυλιστηρίου αύξησε σημαντικά την παραγωγή ντίζελ, η οποία με τη σειρά της συνέβαλε στην ενίσχυση της κερδοφορίας, «απορροφώντας» τους… κραδασμούς από τη συρρίκνωση των περιθωρίων διύλισης κατά την περυσινή χρονιά (60,9 δολάρια ανά μετρικό τόνο, έναντι 72,8 δολαρίων το 2005).
Εξίσου ουσιαστική στην τελική κερδοφορία του Oμίλου ήταν και η εγκατάσταση του συγκροτήματος υδρογονοπυρόλησης (hydrocracking) στο διυλιστήριο Αγίων Θεοδώρων. Κι αυτό καθώς, παρά τη συνεπαγόμενη μείωση της παραγωγής κατά περίπου 630.000 τόνους, διεύρυνε το ποσοστό των προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας.
Αποτέλεσμα των παραπάνω ήταν, στη διάρκεια της περσινής χρονιάς, η Motor Oil να ενισχύσει τα καθαρά κέρδη της σε ποσοστό 4,77%, στα 137,8 εκατ. ευρώ, με πωλήσεις στα 3,63 δισ. ευρώ, έναντι 2,92 δισ. ευρώ το 2005. Σε επίπεδο Oμίλου, οι πωλήσεις ανήλθαν σε 3,97 δισ. ευρώ (3,23 δισ. ευρώ το 2005), ενώ τα EBITDA ενισχύθηκαν κατά 17,4%, στα 270 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία θα ακολουθήσει, για άλλη μια χρονιά, «πληθωρική» μερισματική πολιτική, διανέμοντας μέρισμα 1,15 ευρώ ανά μετοχή, που αντιστοιχεί σε ποσοστό άνω του 90% επί των κερδών της.