Σταθερά προσηλωμένη στη μακροχρόνια ανάπτυξή της στη ρωσική αγορά εμφανίζεται η Coca-Cola 3E, η οποία πρόσφατα, μέσω της θυγατρικής της Coca-Cola Eurasia, προχώρησε σε συμμαχία με τη Slavda, από τους μεγαλύτερους παραγωγούς αναψυκτικών στην περιοχή.
Στόχος της συμμαχίας αυτής είναι η εκπροσώπηση των συμφερόντων της βιομηχανίας μη αλκοολούχων ποτών στους κυβερνητικούς οργανισμούς, αλλά και στο «ξεκαθάρισμα» της αγοράς από παραγωγούς που διανέμουν αμφιβόλου ποιότητας αναψυκτικά.
Παράλληλα, η εταιρεία, πα-ρά την έμφαση που δίνει στη μείωση των λειτουργικών εξόδων, εξακολουθεί να επενδύει σε ενέργειες μάρκετινγκ στη ρωσική αγορά, επιδιώκοντας να αξιοποιήσει στο έπακρον το εκτεταμένο δίκτυό της. Στο πλαίσιο αυτό, προωθεί τη διανομή των προϊόντων σούπας και ζωμών Cambell σε πάνω από 100 πόλεις και 12 γεωγραφικές περιοχές της Ρωσίας, με τελικό στόχο να καλύψει το σύνολο της χώρας.
Το βάρος που δίνει στη ρωσική αγορά ο μεγαλύτερος παγκόσμιος εμφιαλωτής της Coca-Cola δεν προκαλεί εντύπωση, αφού η εν λόγω περιοχή αντιπροσωπεύει το 16% των συνολικών πωλήσεων του ομίλου.
Σε οικονομικό επίπεδο, η εισηγμένη πρόκειται να προβεί στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της για το 9μηνο της τρέχουσας χρήσης την Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2009.
Θάνος Σταθόπουλος