Στη βελτίωση της καθημερινότητας των δημοτών, μέσω μιας σειράς απλών όσο και δύσκολων παρεμβάσεων στην πόλη, εστιάζει η νέα διοίκηση του Δήμου Ηρακλείου. Σε «αιχμή του δόρατος» αυτής της προσπάθειας αναδεικνύεται η λειτουργία του Γραφείου Εξυπηρέτησης του Δημότη, που αποτελεί τον συνδετικό κρίκο ανάμεσα στη δημοτική αρχή και τους δημότες. Στόχος της νέας διοίκησης είναι το Γραφείο αυτό να διαχειρίζεται άμεσα και αποτελεσματικά όλα τα μικρά προβλήματα που προκύπτουν καθημερινά μέσα στην πόλη και τα οποία επηρεάζουν σημαντικά το επίπεδο διαβίωσης και την ποιότητα ζωής των Ηρακλειωτών. Έτσι, στο «επίκεντρο» μπαίνουν προβλήματα όπως ο ηλεκτροφωτισμός, η αποκομιδή των απορριμμάτων, η ποιότητα και η λειτουργικότητα των οδοστρωμάτων και των πεζοδρομίων κ.ά.
Επικεφαλής αυτής της προσπάθειας έχει τεθεί ο δημοτικός σύμβουλος της διοίκησης Περικλής Περδικάρης, που είναι υπεύθυνος για τη λειτουργία του Γραφείου, ενώ τη γενικότερη ευθύνη έχει η αντιδήμαρχος Εξυπηρέτησης του Πολίτη Μαρία Γαλακτοπούλου.
Οι δημότες μπορούν να απευθύνονται στα τηλέφωνα του Γραφείου Εξυπηρέτησης Δημοτών προκειμένου να καταθέσουν οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζουν. Τα αιτήματα αυτά καταγράφονται από τους αρμόδιους υπαλλήλους, οι οποίοι στη συνέχεια τα προωθούν στις υπηρεσίες του Δήμου που είναι υπεύθυνες για την επίλυσή τους. Ενδεικτικό της ανάγκης λειτουργίας του Γραφείου είναι ότι καθημερινά καταγράφονται δεκάδες προβλήματα, που μπορεί να φτάσουν ακόμα και τα 60. Αξίζει να αναφερθεί ότι ο χρόνος ανταπόκρισης των υπηρεσιών του Δήμου στα αναφερόμενα προβλήματα είναι πολύ μικρός, με τα πιο απλά από αυτά να επιλύονται εντός χρονικού διαστήματος μιας εβδομάδας. Στόχος εξ άλλου της διοίκησης είναι η βελτίωση της αποτελεσματικότητας του Γραφείου του Δημότη, μέσω της συνεχούς μείωσης του χρόνου ανταπόκρισης.
Μάλιστα, η διοίκηση προσβλέπει και στον εκσυγχρονισμό του Γραφείου με τη βελτίωση των τεχνολογικών μέσω που διαθέτει, ώστε να γίνεται πιο άμεσα και αποτελεσματικά η συνολική εποπτεία των προβλημάτων που καταγράφονται, αλλά και της πορείας της αντιμετώπισής τους από το Γραφείο.
Σημειώνεται ότι οι δημότες που επιθυμούν να καταθέσουν κάποιο πρόβλημα μπορούν να απευθύνονται στο Γραφείο Εξυπηρέτησης του Δημότη καθημερινά, από τις οκτώ το πρωί έως τις τρεις το απόγευμα, στα τηλέφωνα 213 2000 103, 213 200 150 και 213 2000 169.
Στη δύσκολη οικονομικά εποχή που διανύουμε, όπου η χρηματοδότηση για μεγάλα έργα «πνοής» δίνεται με το… σταγονόμετρο, τέτοιου είδους δράσεις μπορούν να συμβάλλουν σημαντικά στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των δημοτών.
Αρετή Κοτσολάκου