Σφοδρή αντιπαράθεση ξέσπασε για τη λειτουργία της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος του Δήμου, μεταξύ του συμβούλου του συνδυασμού ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΠΟΛΗ Δημήτρη Τσεκούρα και του αντιδήμαρχου Περιβάλλοντος Γιάννη Κεσκινίδη.
Συγκεκριμένα, με ανακοίνωσή του ο Δ. Τσεκούρας κάνει λόγο για «εικόνα εγκατάλειψης της πόλης» σε αυτόν τον τομέα, υποστηρίζοντας ότι «μολονότι η δημοτική αρχή διατηρεί ανταποδοτικά τέλη υψηλά, από τα υψηλότερα, δυστυχώς, αν και οφείλει, εντούτοις δεν παρέχει και τις ανάλογες υπηρεσίες». Απαντώντας, ο Γ. Κεσκινίδης υποστηρίζει ότι «η Διεύθυνση Περιβάλλοντος πραγματοποιεί σήμερα τα αυτονόητα αλλά απραγματοποίητα του παρελθόντος».
Δ. Τσεκούρας
«Κατήφορος χωρίς τελειωμό»
Αναλυτικά, η ανακοίνωση του Δ. Τσεκούρα έχει ως εξής:
«Με θλίψη διαπιστώνουμε κάθε μέρα που περνά, ότι ο κατήφορος του Δήμου δεν έχει τελειωμό. Μάθαμε σήμερα για τη βλάβη που παρουσίασε και το δεύτερο αυτοκίνητο – σκούπα της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος του Δήμου. Ας σημειωθεί, ότι το άλλο αυτοκίνητο – σκούπα είναι κυριολεκτικά “παρκαρισμένο”, εδώ και μία εβδομάδα, στην οδό Πεύκων λόγω βλάβης και αυτό. Ενώ λοιπόν η δημοτική αρχή δεν προέβη σε καμιά ενέργεια, μέχρι αυτή τη στιγμή, για την επιδιόρθωση της βλάβης της σκούπας, βγήκε εκτός λειτουργίας και η δεύτερη. Η σημασία της λειτουργίας των αυτοκινήτων αυτών καθίσταται μεγάλη, δεδομένου ότι στην πόλη μας λειτουργούν τέσσερεις λαϊκές την εβδομάδα και οι σκούπες είναι το πιο απαραίτητο εργαλείο για την καθαριότητα των χώρων.
Μολονότι η δημοτική αρχή διατηρεί ανταποδοτικά τέλη υψηλά, από τα υψηλότερα, δυστυχώς, αν και οφείλει, εντούτοις δεν παρέχει και τις ανάλογες υπηρεσίες στον τομέα της καθαριότητος. Η αδιαφορία που έχει δείξει είκοσι πέντε (25) μήνες τώρα στον τομέα της καθαριότητας την καθιστά ανίκανη να διαχειρίζεται τέτοιου είδους καταστάσεις.
Αλήθεια κ. δήμαρχε, αναρωτιόμαστε, δεν φέρει κανένας ευθύνη για αυτή την κατάσταση;
Γνωρίζετε, ότι οι τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου (συνεργείο) είχαν εντοπίσει εγκαίρως τα προβλήματα που αντιμετώπιζαν τα αυτοκίνητα και είχαν ενημερώσει εγγράφως (από το καλοκαίρι) για τις απαιτούμενες ενέργειες, πλην όμως δεν κάνατε τίποτα;
Σας αγγίζει το γεγονός ότι οι Ηρακλειώτες πληρώνουν ακριβά ανταποδοτικά τέλη, ενώ δεν τους παρέχετε ανάλογες υπηρεσίες;
Μήπως θα πρέπει επιτέλους να αναλογιστείτε το βάρος των ευθυνών που σας αναλογούν;
Βγείτε έξω στους γειτονιές τους δρόμους να δείτε το επίπεδο εγκατάλειψης που παρουσιάζει η πόλη μας. Ασχοληθείτε επιτέλους με τα προβλήματα του Δήμου».
Γ. Κεσκινίδης
«Οργάνωση από το μηδέν»
Στην απάντησή του ο Γ. Κεσκινίδης αναφέρει τα παρακάτω:
«Από την αρχή της θητείας μας έχουμε κάνει σημαντικά βήματα για να οργανώσουμε την Διεύθυνση κυριολεκτικά από το μηδέν. Βασική ανάγκη στην Διεύθυνση Περιβάλλοντος είναι η πλήρης αναδιοργάνωση, αφού χωρίς καμία διάθεση υπερβολής, βρεθήκαμε αντιμέτωποι με μία χαοτική κατάσταση σε όλους τους τομείς. Δεν υπήρχαν ούτε καν οι αυτονόητες δομές, όπως κάρτες προσωπικού, σαφής λειτουργία του γραφείου κινήσεως, καταγραφή αποθήκης κτλ.
Η Διεύθυνση Περιβάλλοντος λειτουργεί πλέον σε δύο χώρους (Γραφεία Διοίκησης Διεύθυνσης και Αμαξοστάσιο) από πέντε διαφορετικά σημεία (Διεύθυνση Περιβάλλοντος, Γραφείο Καθαριότητας, Γραφείο Πράσινου, Συνεργείο, Ηλεκτρολόγοι) που λειτουργούσε σκορπισμένη μέχρι το 2011.
Τακτοποιήθηκε πλήρως η χαοτική κατάσταση που επικρατούσε στο έμψυχο δυναμικό της Διεύθυνσης με αποτέλεσμα σήμερα, ο κάθε εργαζόμενος να βρίσκεται στην θέση πρόσληψης του και παράλληλα καλύπτονται οι ανάγκες που προκύπτουν από το νέο σχεδιασμό της Διεύθυνσης με ειδικότητες που μέχρι σήμερα, λόγω κακού σχεδιασμού αναπληρώνονταν παρατύπως (πράσινο, ελαιοχρωματισμοί, γραφείο κίνησης, κτλ).
Εκσυγχρονίστηκε η λειτουργία του Γραφείου Κινήσεως αξιοποιώντας πλήρως την νέα εφαρμογή λογισμικού η οποία ήταν εδώ και χρόνια αναξιοποίητη, με αποτέλεσμα να επιτευχθεί καλύτερη διαχείριση του στόλου. Επίσης λειτουργεί η εφαρμογή Auto Focus με την οποία ανά πάσα στιγμή ελέγχουμε τα οχήματα του στόλου.