Το αισιόδοξο σενάριο θέλει την Α.Ε. Κηφισιάς να πατάει χορτάρι στις αρχές του 2023, με προσωρινή έδρα την Καισαριανή, την ώρα που οι εργασίες για 6ο κουλουάρ στην πλευρά όπου βρίσκονται εγκαταστάσεις προκαλούν εύλογες απορίες
Το δικό της… «σπριντ» προκειμένου να ολοκληρώσει το συντομότερο δυνατόν τα έργα στον αγωνιστικό χώρο και στο ταρτάν του Ζηρινείου, κάνει η διοίκηση του Δήμου Κηφισιάς. Είναι δεδομένο ότι τις τελευταίες δύο εβδομάδες τα συνεργεία έχουν «πατήσει γκάζι», όμως και πάλι η εικόνα στο δημοτικό στάδιο απέχει πολύ από αυτό που θέλουν να δουν οι αθλητές, οι σύλλογοι και οι απλοί πολίτες.
Αυτές τις ημέρες στον αγωνιστικό χώρο τοποθετείται η ειδική άμμος, πάνω στην οποία στη συνέχεια θα «πατήσει» ο φυσικός χλοοτάπητας. Σύμφωνα με πληροφορίες της ΑΜΑΡΥΣΙΑΣ είναι πιθανό ο χλοοτάπητας να αρχίσει να τοποθετείται τα επόμενα εικοσιτετράωρα (ίσως και τη Δευτέρα 17 Οκτωβρίου), ενώ για να καλύψει όλη την έκταση του αγωνιστικού χώρου θα απαιτηθεί περίπου μια εβδομάδα εργασιών.
Όπως σημειώνεται από κύκλους της διοίκησης, θα ακολουθήσει ένα χρονικό διάστημα, μεγαλύτερο του ενός μήνα, κατά το οποίο το νέο γκαζόν δεν θα πρέπει να πατηθεί. Αυτό σημαίνει ότι η Α.Ε. Κηφισιάς τα πρώτα παιχνίδια της περιόδου στη Super League 2 (αρχίζει στις 6 Νοεμβρίου, αν δεν υπάρξει και… νέα αναβολή) θα τα δώσει σε άλλο γήπεδο και συγκεκριμένα στο δημοτικό στάδιο «Μιχάλης Κρητικόπουλος» της Καισαριανής, το οποίο ήδη έχει δηλώσει ως προσωρινή έδρα η ομάδα. Το πιο πιθανό είναι το Ζηρίνειο να φιλοξενήσει αγώνα προς το τέλος του 2022 με αρχές του 2023.
Μεγάλα ερωτηματικά για το 6ο κουλουάρ
Όσον αφορά στον στίβο, για τον οποίο το προηγούμενο διάστημα ξέσπασε έντονη διαμάχη ανάμεσα στον Δήμο και τους αθλητικούς συλλόγους, συνεχίζονται και εκεί οι εργασίες. Πιο συγκεκριμένα, αριστερά και δεξιά (από την πλευρά που υπάρχουν η μεγάλη και η μικρή κερκίδα) γίνονται εργασίες για να τοποθετηθεί η 6η διαδρομή.
Σύμφωνα, πάντα με έγκυρες πληροφορίες της ΑΜΑΡΥΣΙΑΣ, όταν ολοκληρωθεί αυτό, θα ακολουθήσουν τα δύσκολα… Ποια είναι αυτά; Η κατασκευή 6ης διαδρομής στις δύο στροφές του Ζηρινείου (μπροστά από το παλιό κλειστό), αλλά και από την πλευρά που βρίσκεται κοντά στο σκοπευτήριο. Στα μάτια κάθε πολίτη μοιάζει απαιτητικό και δύσκολο έργο, για το οποίο είναι πιθανό να απαιτηθεί μεγάλο χρονικό διάστημα, ενώ εύλογα αναρωτιέται κανείς ποιες επιπτώσεις θα χρειαστεί να υπάρξουν στα κτήρια που εφάπτονται στο έκτο εξωτερικό κουλουάρ κι αν συντρέχουν ζητήματα ασφάλειας για τους αθλητές που θα το χρησιμοποιούν.
Περπατώντας, επίσης, στο ταρτάν, εντύπωση προκαλεί ότι σε πολλά σημεία υπάρχουν φθορές. Μάλιστα δεν είναι λίγοι αυτοί που εκφράζουν την απογοήτευσή τους, τονίζοντας ότι πρόκειται για έναν στίβο που ελάχιστα χρησιμοποιήθηκε και που στοίχισε και «ένα σωρό χρήματα» για την αγορά και τοποθέτησή του και μάλιστα μόλις 2,5 χρόνια πριν!
Προπόνηση με ευθύνη των συλλόγων!
Ταυτόχρονα, εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι οι προπονήσεις των αθλητών στον στίβο όλο αυτό το διάστημα που εκτελούνται τα έργα γίνεται με ευθύνη των συλλόγων! Ο Δήμος Κηφισιάς με αυτό τον τρόπο «φυλάει τα νώτα του» σε περίπτωση που «ο μη γένοιτο» συμβεί κάποιος τραυματισμός. Για το θέμα έχουν εκφραστεί στο Ζηρίνειο πολλές απόψεις, ανάμεσα στις οποίες ότι δεν θα έπρεπε να γίνονται όλο αυτό το διάστημα προπονήσεις.
Είναι πιθανό ο Δήμος να ήθελε να «αμβλύνει» τις αντιδράσεις των συλλόγων οι οποίοι σύμφωνα με πληροφορίες έχουν δει το δυναμικό τους να μειώνεται δραματικά, καθώς πολλοί γονείς αρνούνται να γράψουν τα παιδιά τους στον στίβο μέχρι να ολοκληρωθούν τα έργα.
Την ίδια στιγμή, οι πολίτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το στάδιο για άθληση, δίχως να απαιτείται κάποια άδεια και πάλι με δική τους ευθύνη…
Στη διαδικασία της προκήρυξης το «μπαλόνι»
Όσον αφορά στο άλλο «καυτό» θέμα του Ζηρινείου, αυτό της κατασκευής νέου μπαλονιού (θυμίζουμε ότι το παλαιότερο γκρεμίστηκε από τις χιονοπτώσεις τον Φεβρουάριο), σύμφωνα με ανθρώπους της διοίκησης βρίσκεται στο στάδιο της προκήρυξης. Ο νέος αυτο-στηριζόμενος θόλος όταν κατασκευαστεί θα δώσει μεγάλη «ανάσα» στα σωματεία και ειδικά στα τμήματα υποδομής. Για την ώρα δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα, αλλά όλα δείχνουν ότι θα «τρέξει» με το νέο έτος…