– Ένα από τα μεγαλύτερα θέματα που έχουν ξεσηκώσει αντιδράσεις στη Νέα Ερυθραία, λόγω της κυκλοφοριακής επιβάρυνσης γειτονικών περιοχών, είναι το έργο ανάπλασης της Γ. Παπανδρέου και οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην «προνομιούχα» βορειοανατολική περιοχή της πόλης. Σάς εγκαλούν ορισμένοι για επιλεκτική αντιμετώπιση προς όφελος συγκεκριμένων κατοίκων…
Από τη στιγμή που ασχολούμαστε με τα κοινά, είμαστε υποχρεωμένοι οι αιρετοί να δεχόμαστε τις επιλογές του κάθε δημότη και την κριτική του, φτάνει να είναι καλοπροαίρετη. Κατ’ αρχάς θα πω ότι η μονοδρόμηση της Γ. Παπανδρέου έγινε όταν εγώ δεν ασχολιόμουν καν με τα κοινά, επί δημαρχίας Μπουρίκα με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Για την κατασκευή του ποδηλατοδρόμου και του πεζοδρόμου της Γ. Παπανδρέου με κατηγορούν ότι «ως αντιδήμαρχος έβαλα το χεράκι μου» για να γίνει εκεί η ανάπλαση.
Να πληροφορήσω για όσους δεν το ξέρουν ότι δεν ήμουν αντιδήμαρχος, αλλά πρόεδρος του ενιαίου φορέα βρεφονηπιακών και παιδικών σταθμών του Δήμου Νέας Ερυθραίας, όταν αποφασίστηκαν και εγκρίθηκαν οι αναπλάσεις από το Δημοτικό Συμβούλιο. Την πρόταση αυτή δεν την έκανε ούτε η Βασιλική Ταμβάκη, ούτε ο Στάθης Κύρλος, ούτε η Κατερίνα Μουστάκη -γιατί κι εκείνη την αναφέρουν τελευταία-, ως κάτοικοι της περιοχής «που επηρέασαν τις αποφάσεις», αλλά το ΕΜΠ με επικεφαλής τον καθηγητή Θ. Βλαστό.
Και το έκανε αυτό, γιατί επρόκειτο για το μοναδικό δρόμο που ενώνει τους πρώην Δήμους Κηφισιάς και Εκάλης, μέσω Νέας Ερυθραίας και δέχεται τη μεγαλύτερη υπερτοπική κυκλοφορία. Με κατηγορούν αδίκως κάποιοι, όπως και την πρώην δήμαρχο Νέας Ερυθραίας, αν και από την πλευρά της Γ. Παπανδρέου όπου διαμένουμε, δεχόμαστε το μεγαλύτερο κυκλοφοριακό φόρτο. Πρόκειται για μια αδικία, την οποία παρόλα αυτά εγώ σέβομαι, γιατί οι άνθρωποι που την εκφράζουν, δεν γνωρίζουν.
– Θα έρθουν σύντομα στο Δημοτικό Συμβούλιο οι τροποποιήσεις επί της κυκλοφοριακής μελέτης για τις ανατολικές περιοχές της Νέας Ερυθραίας;
Φιλοσοφία της Διοίκησης του Δήμου μας είναι η αποτροπή της διαμπερούς κυκλοφορίας μέσα από τον κεντρικό ιστό της πόλης και η κατεύθυνσή της στους βασικούς οδικούς άξονες. Η κυκλοφοριακή μελέτη στις ανατολικές περιοχές της Νέας Ερυθραίας εφαρμόζεται πιλοτικά και θα επανέλθουμε με διορθωτικές κινήσεις.
Έχει αρχίσει πάλι η διαβούλευση με τους κατοίκους, έχει λάβει απόφαση η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής και θα έρθει σύντομα στο Δημοτικό Συμβούλιο, προκειμένου να εγκριθεί. Αλλά θα πρέπει να γνωρίζουμε εκ των προτέρων ότι δεν υπάρχει κυκλοφοριακή μελέτη που να ικανοποιεί 100% τους δημότες. Κοιτάμε να δώσουμε με τον καλύτερο τρόπο λύση στο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η ανατολική Νέα Ερυθραία.