Παναγιώτης Μπόλλας μέλος δ.σ. ΠΕΑΠ – πρώην αντιδήμαρχος Πεύκης
«Ο νυν αρμόδιος αντιδήμαρχος κ. Παπανικολάου επικαλείται την αλλαγή του προσώπου του Παρέδρου του Ελεγκτικού Συνεδρίου που ελέγχει τις δαπάνες του Δήμου μας, ως αιτία της μη έγκρισης της επιπλέον ποσότητας καυσίμων που απαιτείται για την εύρυθμη λειτουργία της δημοτικής μας συγκοινωνίας»
Με αφορμή ανακοίνωση της Ένωσης Γονέων προς το Δήμο Λυκόβρυσης Πεύκης για την αναγκαιότητα των δρομολογίων της δημοτικής συγκοινωνίας ιδίως τις ώρες αιχμής προσέλευσης και αποχώρησης των μαθητών από τα σχολεία της πόλης αλλά και τις εξελίξεις όπως αυτές προέκυψαν ο Παναγιώτης Μπόλλας, σήμερα μέλος της δημοτικής παράταξης της μείζοντος μειοψηφίας ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ και αντίστοιχα ορισμένος εκπρόσωπος αυτής στο δ.σ. του ΠΕΑΠ αλλά και πρώην αντιδήμαρχος Πεύκης επισημαίνει με ανακοίνωσή του:
Διάβασα με προσοχή τόσο την ανακοίνωση της Ένωσης Γόνεων, σχετικά με την παύση των δρομολογίων της δημοτικής συγκοινωνίας, όσο και την ατυχή προσπάθεια απάντησης επί αυτής από την πλευρά του Δήμου μας.
Ως διατελέσας αρμόδιος Αντιδήμαρχος κατά το σχετικά πρόσφατο παρελθόν, έχω να καταστήσω σαφές προς όλους ότι ο νόμος τον οποίο επικαλείται η Δημοτική Αρχή περί ανώτατου ορίου στην κατανάλωση καυσίμων των λεωφορείων, δεν είναι πρόσφατος, αλλά ίσχυε από την εποχή ακόμα και της πρώτης λειτουργίας της δημοτικής μας συγκοινωνίας.
Επειδή επιπροσθέτως πληροφορούμαι ότι ο νυν αρμόδιος Αντιδήμαρχος κ. Παπανικολάου. σε σχετικές ερωτήσεις. επικαλείται την αλλαγή του προσώπου του Παρέδρου του Ελεγκτικού Συνεδρίου που ελέγχει τις δαπάνες του Δήμου μας, ως αιτία της μη έγκρισης της επιπλέον ποσότητας καυσίμων που απαιτείται για την εύρυθμη λειτουργία της δημοτικής μας συγκοινωνίας λέγοντας ότι ο προηγούμενος την ενέκρινε, αξία θα είχε να του ζητήσουμε τις αποδείξεις που τεκμηριώνουν αυτούς τους ισχυρισμούς του.
Θα πρέπει δηλαδή στο προσεχές Δημοτικό Συμβούλιο της Πέμπτης 26 Νοεμβρίου, εάν σχετικά ερωτηθεί από Δημοτικούς Συμβούλους της αντιπολίτευσης, με ευχέρεια να προσκομίσει τα σχετικά εντάλματα πληρωμών καυσίμων των προηγούμενων μηνών, που έλεγχε ο προηγούμενος Επίτροπος, στα οποία να εμφαίνεται με ευκρίνεια ότι εκείνος ενέκρινε τις υπερβαίνουσες δαπάνες και άρα δηλαδή «παρανομούσε» υπέρ του Δήμου μας.
Επειδή είναι σε όλους μας δύσκολο να πιστέψουμε κάτι τέτοιο, θεωρώ ότι η Δημοτική Αρχή οφείλει άμεσα να σταματήσει τον πολιτικό εμπαιγμό προς τους δημότες μας, να σταματήσει να κρύπτεται πίσω από Νόμους που δήθεν σήμερα ανακάλυψε μόνο και μόνο για να αιτιολογήσει την απόλυτη βούλησή της για την συρρίκνωση των παρεχόμενων υπηρεσίων προς τους πολίτες, με μόνο γνόμωνα και σκοπό την περιστολή της οποιασδήποτε δαπάνης προς την κατεύθυνση αυτή.
Όπως και να ´χει τα σχετικά εντάλματα πληρωμών που προανέφερα θα είναι χρήσιμο να ζητηθούν από τις υπηρεσίες του Δήμου στο Δημοτικό Συμβούλιο για να φανεί το πιθανό ενδεχόμενο τα επιπλέον λίτρα που απαιτούνταν να έχουν «χρεωθεί» σε άλλα οχήματα που είτε είναι παροπλισμένα είτε έχουν μικρό αντικείμενο λειτουργίας.
Αξία θα είχε επίσης, ο λαλίστατος σε άλλες περιπτώσεις δημαρχεύων κ. Μαυρίδης να εξηγήσει σε όλους μας για πιο λόγο «παρέλειψε» να ενημερώσει επαρκώς τους δημότες μας για αυτές του τις μονομερείς αποφάσεις.
Και επειδή ορισμένοι ίσως θεωρούν ότι οι λίγες ψήφοι που επιπλέον απαιτούνταν για να είμαι εκ νέου μέλος του Δημοτικού Συμβουλίου έχουν κάμψει τη βούλησή μου για το καλό της Πόλης, τους διαβεβαιώνω ότι οικτρά πλανώνται.
Άλλωστε τίποτα καλύτερο από τον πολιτικό εμπαιγμό δε μπορεί κάποιος να περιμένει από τον κ. Μαυρίδη, ο οποίος έχει και εκείνος διατελέσει υπεύθυνος Αντιδήμαρχος για τη δημοτική συγκοινωνία κατά το παρελθόν, την οποία και διατηρούσε λειτουργούσα παρανόμως σε βαθμό μάλιστα οι οδηγοί μας να κινδυνεύουν με αυτόφωρο σε κάθε σήμα, του οποιουδήποτε οργάνου της τροχαίας.
Η δημοτική συγκοινωνία με δική μου μελέτη νομιμοποιήθηκε πλήρως τον Ιούλιο του 2007 ως λειτουργούσα με συμπληρωματικό έργο προς τον ΟΑΣΑ. Βλέπετε στον δικό μου κώδικα αυτοδιοικητικών αξιών προέχει η ουσία και η παραγωγή έργου προς όφελος του συνόλου των συμπολιτών μας, χωρίς η επικοινωνιακή προβολή να συνιστά αυτοσκοπό.