Πρόκειται για μια από τις κορυφαίες αλυσίδες καφέ, με πολλά μαγαζιά σε όλες τις μεγάλες πρωτεύουσες, η οποία θα μπει στην ελληνική αγορά και επέλεξε το Μαρούσι για να ενισχύσει τη διαφημιστική της καμπάνια. Βέβαια, η αλήθεια είναι ότι το Μαρούσι δεν πρόκειται να κερδίσει κάτι από αυτό, καθώς τα δικαιώματα της συγκεκριμένης εταιρείας τα απέκτησε ο ίδιος ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ Άρης Βωβός.
Παράλληλα, η διοίκηση συνεχίζει τον προγραμματισμό σε όλους τους τομείς, ώστε να μην αφήσει τίποτα στην τύχη και για την τελευταία στιγμή. Ήδη γίνονται συζητήσεις και με άλλες εταιρείες που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον να προστεθούν στο γκρουπ των υποστηρικτών, το οποίο ήδη περιλαμβάνει ισχυρά ονόματα της αγοράς που επιθυμούν να συμμετέχουν στην προσπάθεια που έχει συνοδευτεί με εξαιρετικά αποτελέσματα τόσο εντός όσο και εκτός αγωνιστικών χώρων, με την παροχή ιδανικών συνθηκών για τους φιλάθλους, σε μια δύσκολη εποχή.
Επίσης, ανεπίσημα διευκρινίστηκε ότι δεν τίθεται θέμα επιστροφής στο –υπό τη σημερινή μορφή– γυμναστήριο "Σπύρος Λούης", συγχώνευσης με άλλη ομάδα.
Μάρκος Τσάκας