Ατύχημα, δίχως ευτυχώς σοβαρό τραυματισμό, σημειώθηκε πριν λίγες μέρες στο κέντρο του Αμαρουσίου, όταν οδηγός μηχανής έχασε τον έλεγχο, γλιστρώντας σε λάδια που έχανε λεωφορείο της Δημοτικής Συγκοινωνίας.
Ρεπορτάζ: Γιάννης Μπεθάνης
Το ατύχημα έλαβε χώρα πριν δύο ημέρες, επί της οδού Παπαφλέσσα. Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, το «κόκκινο» λεωφορείο έχανε λάδια από το ύψος της Βασ. Σοφίας μέχρι την οδό Παπαφλέσσα, με συνέπεια η μηχανή που ερχόταν από πίσω να γλιστρήσει και να συρθεί για λίγα μέτρα. Ευτυχώς, αν και χρειάστηκε να έρθει ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ για να τον παραλάβει, ο οδηγός δεν έπαθε κάτι σοβαρό, ωστόσο διακομίστηκε στο ΚΑΤ για τα περαιτέρω.
Σύμφωνα πάντα με τις μαρτυρίες, λίγο πριν από τα φανάρια της συμβολής της Παπαφλέσσα με την Λ. Κηφισιάς, το λεωφορείο, κατά το κοινώς λεγόμενο, «έκαψε φλάντζα», όταν τα λάδια εισχώρησαν στο ψυγείο του, με αποτέλεσμα να χυθούν στο οδόστρωμα.
Η «Α» επικοινώνησε για το περιστατικό με τον πρόεδρο της Κοινωφελούς Επιχείρησης Κυκλοφορίας & Συγκοινωνίας Γιώργο Ζήκο, ο οποίος, αφού το επιβεβαίωσε, στη συνέχεια τόνισε ότι «ο οδηγός του λεωφορείου, μόλις αντιλήφθηκε τη διαρροή, μετακίνησε το όχημα δεξιά, σταμάτησε και κατέβηκε να ρίξει πριονίδι στο οδόστρωμα, καθώς όλα μας τα λεωφορεία διαθέτουν το συγκεκριμένο υλικό για τέτοιες περιστάσεις. Ωστόσο, η μηχανή που ερχόταν από πίσω γλίστρησε στο ολισθηρό οδόστρωμα. Ο οδηγός της ευτυχώς δεν έπαθε τίποτα σοβαρό, όπως διαπιστώθηκε και από την παρουσία στο ΚΑΤ εκπροσώπου του Δήμου, όπως κρίθηκε επιβεβλημένο».
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο οδηγός προτίθεται να ζητήσει αποζημίωση από τον Δήμο για το περιστατικό.
Απαντώντας σε ερώτησή μας αν το περιστατικό είναι αποτέλεσμα της ελλιπούς συντήρησης των ήδη «γερασμένων» λεωφορείων, ο Γ. Ζήκος απάντησε αρνητικά: «Φέτος το καλοκαίρι, λόγω των συνεχών υψηλών θερμοκρασιών, αντιμετωπίσαμε δύο-τρεις περιπτώσεις υπερθέρμανσης του κινητήρα και αυτό δεν έχει να κάνει με τη συντήρηση των οχημάτων». Σύμφωνα, πάντως, με όσους βρέθηκαν στον τόπο του ατυχήματος, «είναι καθαρά θέμα συντήρησης να λειτουργεί καλά ο θερμοστάτης, ώστε να μην καίγονται οι μηχανές και να μη διαρρέουν λάδια στον δρόμο, διαφορετικά, αν ευθυνόταν μόνο η μεγάλη ζέστη, τότε όλα τα αυτοκίνητα θα πάθαιναν αντίστοιχες βλάβες».
Αυτό, πάντως, δεν είναι το μοναδικό συμβάν το τελευταίο διάστημα για τα «κόκκινα» λεωφορεία. Πρόσφατα υπήρξε και άλλο περιστατικό, όταν ένα όχημα «έμεινε» στη μέση του δρόμου, καθώς η σκουριασμένη ζάντα σε ένα από τα λάστιχα έσπασε, μεγαλώνοντας τον αριθμό των ατυχημάτων που τα τελευταία χρόνια συμβαίνουν στα πεπαλαιωμένα οχήματα της Δημοτικής Συγκοινωνίας.