Στη νέα τετραετία η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας μπορεί και πρέπει να αναδείξει το κοινωνικό της πρόσωπο. Αυτό τόνισε στην ομιλία του στο Μαρούσι ο νομαρχιακός σύμβουλος Αργύρης Ντινόπουλος.
Επισήμανε μάλιστα ότι: «Η κοινωνική ευαισθησία πρέπει επιτέλους να πάψει να αποτελεί ιδεολογικό προνόμιο της Κεντροαριστεράς. Η απαίτηση των καιρών είναι οικονομική ανάπτυξη με κοινωνικό πρόσωπο. Ακόμη και ιστορικά αυτή η πολιτική ιδεολογία έδινε στη Νέα Δημοκρατία την πολιτική κυριαρχία».
Σε μια ασφυκτικά γεμάτη αίθουσα στο Δημαρχείο Αμαρουσίου, με εκατοντάδες πολίτες από τα Βόρεια Προάστια και με το δυναμικό παρών της νεολαίας της περιοχής, ο Αργύρης Ντινόπουλος, συνεχίζοντας την προεκλογική του εκστρατεία στην Β' Αθήνας, αναφέρθηκε διεξοδικά και στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα Βόρεια Προάστια όπως το κυκλοφοριακό, η προστασία του περιβάλλοντος και η αξιοποίηση των ελεύθερων χώρων.
Προβλήματα που, όπως είπε, γνωρίζει καλά από τη θητεία του στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.
«Στα παιδιά μας, στα Ελληνόπουλα του 21ου αιώνα, οφείλουμε ένα περιβάλλον στο οποίο να μπορούν να ζήσουν ανθρώπινα.
Αγωνίστηκα ως δήμαρχος για να έχουμε στα Βριλήσσια ελεύθερους χώρους, πάρκα, πεζοδρόμους, περιφερειακούς οδικούς δακτυλίους, καθαρή πόλη. Και θα συνεχίσω να αγωνίζομαι με τη δική σας ψήφο, όχι τώρα πια μόνο για τα Βριλήσσια, αλλά για την ευρύτερη περιοχή. Γνωρίζω τα προβλήματα των Βορείων Προαστίων. Στα οποία δεν κατοικούν μόνο πλούσιοι και επώνυμοι αλλά κυρίως άνθρωποι της καθημερινής εργασίας που απαιτούν και δικαιούνται ποιότητα ζωής… Όσον αφορά στο κυκλοφοριακό και τις μετακινήσεις: Τι θα γίνει με το Μαρούσι, το Χαλάνδρι, την Κηφισιά, τα Μελίσσια, τα Βριλήσσια, την Πεντέλη, το Ηράκλειο, την Ερυθραία, την Εκάλη, τη Λυκόβρυση; Μα έχουν προβλήματα αυτές οι περιοχές; Ασφαλώς και έχουν!
Αδιάβατη είναι κάθε μέρα η Λεωφόρος Κηφισιάς. Τι να το κάνω το ευπρεπές σπίτι ή διαμέρισμα στα Βόρεια, όταν δεν μπορώ να κινηθώ στους δρόμους; Και δεν μπορώ να κινηθώ γιατί πρέπει να παίρνω το αυτοκίνητό μου. Και παίρνω το αυτοκίνητό μου γιατί δεν υπάρχει γραμμή μετρό κατά μήκος της Λεωφόρου Κηφισιάς.
Η 4η γραμμή μετρό που από το Μαρούσι μέσω της Λεωφόρου Κηφισιάς φτάνει στο κέντρο και από εκεί καταλήγει στο Γαλάτσι πρέπει επιτέλους να υλοποιηθεί. Το κόστος είναι μεγάλο: 2 δισ. ευρώ για 20 χιλιόμετρα και 20 σταθμούς. Πρόκειται όμως για έργο που αλλάζει ριζικά τα κυκλοφοριακά δεδομένα όχι μόνο της περιοχής μας αλλά ολόκληρης της Αθήνας. Θα αγωνιστούμε για να βρεθούν οι πόροι. Μαζί με τους δημάρχους, μαζί με όλους εσάς και για το μετρό και για άλλα έργα υποδομής και περιβάλλοντος ώστε να ξαναγίνουν τα Βόρεια Προάστια αυτό που ήταν κάποτε. Δήμοι που προσφέρουν στους κατοίκους τους ποιότητα ζωής, ευπρέπεια, ασφάλεια, ανθρωπιά, καθαρό περιβάλλον, χαμόγελο στην καθημερινότητα».
Στην εκδήλωση παρευρέθησαν ο υπουργός Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης Προκόπης Παυλόπουλος, καθώς και οι δήμαρχοι: Αμαρουσίου, Γιώργος Πατούλης, Κηφισιάς, Νίκος Χιωτάκης, Μελισσίων, Μανώλης Γραφάκος, Πεντέλης, Δημήτρης Στεργίου-Καψάλης και Βριλησσίων, Κώστας Ιωαννίδης.