Αρχίζει από την Δευτέρα 23 Αυγούστου, η διαδικασία υποβολής αιτήσεων σύνδεσης με την Αποχέτευση και θα ολοκληρωθεί στις 20 Σεπτεμβρίου.
Οι επόμενες φάσεις υποβολής αιτήσεων θα γίνονται σταδιακά, ανά περιοχή, όπως θα εξελίσσεται το έργο και θα κατασκευάζονται – ταυτόχρονα με το δίκτυο ακαθάρτων – και οι εξωτερικές διακλαδώσεις για τη σύνδεση των ακινήτων.
Υπογραμμίζουμε ότι, ο Δήμος Παλλήνης, εξασφάλισε ότι, και οι συνδέσεις των ακινήτων να είναι ΔΩΡΕΑΝ για τους ιδιοκτήτες.
Οι αιτήσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση derkopasp@eydap.gr, με σκαναρισμένα αρχεία.
Αρχικώς, η διαδικασία αφορά σε όλες τις ιδιοκτησίες που βρίσκονται στις 120 οδούς, από τις οποίες ξεκινά η κατασκευή του έργου. Ο κατάλογος των οδών καθώς και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και έγγραφα, έχουν αναρτηθεί στο www.pallini.gr και στο www.eydap.gr .
Δίνεται η δυνατότητα αυτοπρόσωπης υποβολής αιτήσεων:
– στο αρμόδιο Περιφερειακό Κέντρο της ΕΥΔΑΠ ΑΕ (ΛΕΩΦ. ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ, 419, Αγ. Παρασκευή, τηλ. 210 214 3181 – 3188),
– στο Δημαρχείο Παλλήνης (Ιθάκης 12, Γέρακας, τηλ. 210-6604663 και 6970971576), σε ειδικό γραφείο που έχει δημιουργηθεί σε συνεργασία με την ΕΥΔΑΠ, κάθε Τρίτη και Πέμπτη, από 9.00 έως 14.00 με αυστηρή τήρηση προτεραιότητας και μέτρων κατά της πανδημίας.
Οι ιδιοκτήτες μπορούν να «κατεβάσουν» την αίτηση για την κατασκευή της εξωτερικής διακλάδωσης και τον κατάλογο με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, από την ιστοσελίδα του Δήμου Παλλήνης, www.pallini.gr κι από την ιστοσελίδα της ΕΥΔΑΠ www.eydap.gr. Μπορούν ακόμη να τα παραλάβουν κι από το Δημαρχείο Παλλήνης.
Σας επισυνάπτουμε την Ανακοίνωση της ΕΥΔΑΠ, η οποία είναι φορέας υλοποίησης του έργου, στο πλαίσιο Προγραμματικής Σύμβασης που υπέγραψε με τον Δήμο Παλλήνης, στην οποία συμπεριλαμβάνεται ο πλήρης κατάλογος των οδών από τις οποίες ξεκινά το έργο και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται.
Επιπλέον, επισυνάπτεται η Ενημερωτική Επιστολή – Κάλεσμα προς τους ιδιοκτήτες, του Δημάρχου Παλλήνης, Θανάση Ζούτσου (περιλαμβάνεται και ο κατάλογος των οδών της πρώτης φάσης).