Τις ειδικές συνεδριάσεις λογοδοσίας της δημοτικής Αρχής εγκαινιάζει η διοίκηση του Δήμου. Όπως έγινε γνωστό η πρώτη τέτοιου είδους συνεδρίαση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 1η Μαρτίου και ώρα 16:00 δια ζώσης και ταυτόχρονα με τηλεδιάσκεψη (μικτή) στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου.
Στο πλαίσιο της σχετικής εγκύκλιου του Υπουργείου Εσωτερικών, το αργότερο έως και την Παρασκευή 23η Φεβρουαρίου κάθε δημοτικός σύμβουλος έχει τη δυνατότητα μέσω του πρωτοκόλλου mainprotocol@penteli.gov.gr να καταθέσει το θέμα που επιθυμεί να συζητηθεί (ένα θέμα ανά δημοτικό σύμβουλο).
Η διεξαγωγή της εν λόγω ειδικής συνεδρίασης έχει ως εξής:
-Δεν απαιτείται απαρτία.
-Συζητούνται έως 10 θέματα (το ανώτερο 3 της πλειοψηφίας και 7 της μειοψηφίας). Σε περίπτωση που έχουν υποβληθεί συνολικά πάνω από δέκα (10) θέματα γίνονται δημόσια ξεχωριστές κληρώσεις μία για την πλειοψηφία και μία για την μειοψηφία ώστε να προκύψουν τα θέματα που θα εγγραφούν τελικά στην ημερήσια διάταξη και θα συζητηθούν.
– Απαγορεύεται η συζήτηση οποιουδήποτε άλλου θέματος από τα ως άνω οριζόμενα.
-Κατά τη συνεδρίαση αυτή δε λαμβάνονται αποφάσεις.