Για «ακατανόητη συμπεριφορά που πλήττει κυρίως δημότες με περισσότερα από 2 παιδιά σε αυτή την οικονομική συγκυρία και μάλιστα ενόψει καλοκαιριού» κατηγορεί με επίσημη ανακοίνωσή της την διοίκηση του Δημήτρη Στεργίου-Καψάλη για το νέο τιμολόγιο στο δημοτικό κολυμβητήριο η παράταξη η μείζων μειοψηφία.
Σε σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε η παράταξη Η ΠΕΝΤΕΛΗ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΗΣ του Μανώλη Γραφάκου, αναφέρονται τα εξής:
«Σε μια εποχή που η μέση οικογένεια πλήττεται οικονομικά, η διοίκηση Στεργίου αποφάσισε και εφαρμόζει αυξήσεις στο κολυμβητήριο και μάλιστα 2η φορά μέσα σε ένα χρόνο.
Οι αυξήσεις επιβαρύνουν κυρίως τις οικογένειες που έχουν περισσότερα από δύο παιδιά και γίνονται ενόψει του καλοκαιριού, που οι πολίτες αναμένεται να χρησιμοποιήσουν περισσότερο τους χώρους του κολυμβητηρίου.
Την δεδομένη οικονομική συγκυρία εκτιμούμε ότι είναι ακατανόητο η τοπική αυτοδιοίκηση να προχωρεί σε αυξήσεις και να δυσκολεύει τους πολίτες στην πρόσβαση αθλητικών δραστηριοτήτων. Η διοίκηση Στεργίου δείχνει να μην αντιλαμβάνεται ότι οφείλει να ενισχύσει την περίοδο αυτή τις κοινωνικές της υπηρεσίες στους πολίτες και όχι φορτώνει με νέα βάρη τους δημότες.
Ενδεικτικά αναφέρουμε αυξήσεις που έγιναν και κατά την άποψή μας δεν δικαιολογούνται:
- Χρήση πισίνας για 3 μέλη το μήνα από 60 ευρώ σε 70 και το τρίμηνο από 150 σε 180 ευρώ.
- Χρήση πισίνας για 4 μέλη το μήνα από 70 ευρώ σε 85 και το τρίμηνο από 160 σε 215 ευρώ.
- Χρήση πισίνας για βρέφη το τρίμηνο από 120 σε 130 ευρώ.
Αφήνουμε στην κρίση των πολιτών τη συμπεριφορά αυτή».








































































































