Επιστολές εστάλησαν και προς τους ιδιοκτήτες περιπτέρων, προκειμένου οι τελευταίοι να εξοφλήσουν άμεσα τα τέλη κατάληψης κοινόχρηστου χώρου προηγούμενων ετών.
Ταυτόχρονα, η νέα διοίκηση φέρεται αποφασισμένη να βάλει τάξη και στη λειτουργία των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, καθώς δεν είναι λίγες οι καταγγελίες και οι επιστολές διαμαρτυρίας κατοίκων που φθάνουν στο δημαρχιακό μέγαρο.
Πρόσφατα, μάλιστα, ο κ. Γραφάκος ενημέρωσε διεξοδικώς το Δημοτικό Συμβούλιο για το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί, τονίζοντας ότι οι υπηρεσίες του Δήμου εισηγούνται είτε τη σφράγιση όσων παραβιάζουν τους κανόνες είτε να γίνονται αυστηρές συστάσεις όταν καταγγέλλεται διατάραξη κοινής ησυχίας.
Επί του θέματος, η αρμόδια δημοτική σύμβουλος Νατάσα Κοσμοπούλου κατέστησε σαφές ότι η νέα δημοτική αρχή θα στηρίζει όλα τα καταστήματα της πόλης, υπό την απαραίτητη προϋπόθεση να τηρούν τους κανόνες και να μην ενοχλούν τους κατοίκους.
Πρότεινε -και έγινε ομόφωνα αποδεκτό- όταν υπάρχει έγγραφη καταγγελία, να καλούνται οι καταστηματάρχες μαζί με εκπρόσωπο των καταγγελλόντων, προκειμένου να γίνονται συστάσεις προς συμμόρφωση. «Εάν εξακολουθήσουν να παρανομούν, τότε η διοίκηση του Δήμου θα εξαντλεί όλη την αυστηρότητά της», κατέληξε η κ. Κοσμοπούλου.
Επιπλέον, το Δημοτικό Συμβούλιο αποφάσισε να μη σφραγίζονται τα καταστήματα στα οποία έχουν υποβληθεί μηνύσεις, προτού τακτοποιηθούν οι δικαστικές εκκρεμότητες (συνήθως διαρκούν τρεις μήνες), ενώ για τα υπόλοιπα να εξετάζεται η κάθε περίπτωση ξεχωριστά.