Τη δυσφορία του στην «αδράνεια της δημοτικής αρχής» ως προς την επίλυση των μεγάλων προβλημάτων στέγασης των τμημάτων του Δημοτικού Σχολείου Νέας Πεντέλης και την κατάργηση της δανειστικής βιβλιοθήκης, προκειμένου να λειτουργήσει ως αίθουσα διδασκαλίας, «μπαλώνοντας» την κατάσταση, επαναδιατυπώνει ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων του σχολείου, με νέα ανακοίνωσή του.
Ο σύλλογος καλεί τη δημοτική αρχή να αντιμετωπίσει αποτελεσματικότερα τα προβλήματα στέγασης των μαθητών, κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου ενόψει της επόμενης σχολικής χρονιάς, εκτιμώντας ότι οι εγγραφές νέων μαθητών θα αυξηθούν ακόμη περισσότερο.
Στην ανακοίνωση του συλλόγου αναφέρονται τα εξής:
❍❍ ❍
«Το σχολείο μας -Δημοτικό Σχολείο Νέας Πεντέλης- ανήκει στον Καλλικρατικό Δήμο Πεντέλης και αποτελεί το σχολείο που, αν και χτισμένο από τη δεκαετία του ’70, διαθέτει τον μεγαλύτερο αριθμό μαθητών (325 μαθητές την τρέχουσα σχολική χρονιά) σε σχέση με τα υπόλοιπα δημοτικά σχολεία του Δήμου.
Το φαινόμενο που βιώνουμε την τελευταία τριετία είναι να εισρέουν κάθε χρόνο 3 τμήματα της Α’ Δημοτικού -αποτέλεσμα τόσο της οικονομικής κρίσης, αλλά και δημογραφικών παραγόντων- ενώ αντίστοιχα ν’ αποχωρούν 2 μόνο τμήματα της ΣΤ’ Τάξης.
Την προηγούμενη σχολική χρονιά και ενώ ζητήθηκε εγκαίρως η αντιμετώπιση του προβλήματος που θα προέκυπτε από την αρμόδια Δημοτική Επιτροπή Παιδείας, η Δημοτική Αρχή δεν έλαβε κανένα απολύτως μέτρο, επιδεικνύοντας πλήρη αδιαφορία. Ως αποτέλεσμα αυτού ήταν να καταργηθεί η αίθουσα της βιβλιοθήκης και μουσικής και εκεί, σε μια μικρή αίθουσα με βιβλιοθήκες, να τοποθετηθούν και θρανία προκειμένου να κάνουν τα παιδιά μάθημα.
Από πέρσι λοιπόν στο σχολείο μας δεν μπορεί να λειτουργήσει η αίθουσα της δανειστικής βιβλιοθήκης, γιατί εκεί κάνουν μάθημα παιδιά της Τετάρτης Τάξης, κάθε μέρα από τις 8:00 έως τις 14:00. Δε μπορούν όμως να γίνουν ούτε μαθήματα, όπως η μουσική και η θεατρική αγωγή, μιας και η αίθουσα της βιβλιοθήκης χρησιμοποιούνταν και για τη διδασκαλία αυτών των μαθημάτων.
Οι αίθουσες του σχολείου είναι στην πλειονότητά τους πολύ μικρές, καθώς έχουν προκύψει από αλλαγές που έχουν γίνει στις αρχικές αίθουσες. Έτσι, όσο ο αριθμός των μαθητών αυξανόταν, η λύση που εφαρμοζόταν ήταν οι αίθουσες διδασκαλίας να «κόβονται στα δύο», μέχρι που οδηγηθήκαμε στο να μην χωράνε στην αίθουσα οι μαθητές μαζί με τις τσάντες τους, χωρίς να δημιουργούνται ατυχήματα.
Το σχολικό περιβάλλον έχει ήδη υποστεί αναμφισβήτητη υποβάθμιση, που οδηγεί αναπόφευκτα και σε τραυματισμούς την ώρα του διαλείμματος των παιδιών, αλλά και υποβάθμιση του τρόπου διδασκαλίας πολλών μαθημάτων όπως η θεατρική αγωγή, η μουσική και τα εικαστικά, καθώς αυτά πλέον θα πρέπει να διδάσκονται με τον τρόπο που γινόταν δύο (2) δεκαετίες πριν.
Τι μέλλει όμως γενέσθαι σε λίγους μήνες που ξεκινούν οι εγγραφές για τη νέα σχολική χρονιά, οπότε και θα βρεθούμε όλοι -γονείς και μαθητές- προ του ίδιου οξυμμένου προβλήματος, χωρίς όμως την εναλλακτική κατάργησης μιας ακόμη αίθουσας διδασκαλίας “δευτερευόντων” μαθημάτων;»